Gå til innhold

Noka dietten

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg syns NOKA er kjempeflott, men syns konsistensen er litt for tykk. Liker ikke å drikke grøt.

Min favoritt for tiden er Cambridgekuren. Den syns jeg smaker helt ok.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Aladdina_*
Skrevet

Ja, jeg syns også den er for tykk med 2,5 dl melk så har 0,5 dl vann i tillegg... Men smaken er jo så forskjellig fra en til en annen... syns det hjelper mot søtsug også siden den er så søt... får mindre lyst på :is: og :popcorn::)

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_ina_*
Skrevet

hei.. æ har gått på noka dietten å har tenkt å ta den ijænn nu før sommeren.. erstatter lunsj å kvelds me den å d funker kjempe bra!! sjokolade smaken e veldi go. å kombinert me vanli morsjon å sundt kosthold ellers så va d veldi bra.. du kan jo såklart ikke sitte å spise shit resten av dagen å bare erstatte måltid innimella...

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet

Hei!

Holder på med noka-dietten nå, synes det fungere helt greit. De to første dagene er verst med tanke på sultfølelse, men å drikke mye vann og kaffe hjelper på, tar også et eple innimellom. Synes kuren er grei for å "komme igang" og holder ikke på mer enn max to uker. Synes noka har mange gode alternativer, ikke bare milkshake. Nudlene er litt salte, synes kylling-smak er best, ha gjerne litt ekstra grønnsaker oppi. Får litt middagsfølelse når det er litt varmt. Det beste er caramel-baren, smaker helt fantastisk og hjelper godt på søtsuget. Crispbaren er helt ok som en lunsj. Når det gjelder shaken har jeg forsøkt flere alternative måter å tilberede den på.

Pleier kjøpe vanilje, den er enkel å blande...

Bytt ut litt av melken feks med appelsinjuice, pleier bruke en dl juice + melk. tillegg har jeg oppi frosne frukter og bær(usukret), det gjør shaken smakfull og den fyller mere i magen.

Ellers kan sjokoladen blandes med litt pulverkaffe for mer smak, eller med vanilje for mer fyldig smak.

Synes produktene smaker kjempegodt, iallefall når vi trikser og mikser litt. Ikke blir det så mange ekstra kalorier heller!

Ellers kan det være lurt å investere i et lager med sukkerfrie pastiller, får nemlig dårllig ånde av å gå på kuren...

ellers er det ingen problem å trene i tillegg, blir ikke sliten av å gå på kuren, bare sulten. Den inneholder mange vitaminer ig mineraler som gjør at du klarer dagen helt fint

Lykke til!

• 1 år senere...
Gjest Karianne W.
Skrevet

Nei ingenting unormalt på det området. Jeg tror det er fordi drikkene inneholder fiber og karbo. Men jeg er kjempefornøyd! Nå er det lettere å holde seg til en diett når samboeren studerer utenlands tre måneder. Og jeg har vært på tur. unnet meg kaker. hatt taco kvelder. Så kunne nok gått ned raskere om jeg ville det.

Veide 70kg i august, veier nå 65.

Metter ikke enormt, men tilstrekkelig. Det er mer psykisk fordi en ikke tygger og opplevelsen er anderledes.

Inneholder 200kcal per måltid som er lite. Og dekker alle ernæringsbehov.

Skrevet

Hei, jeg tror det er mange misforståelser om slanking her. Sunn slanking handler ikke om å sulte seg, det handler om leve en sunner livsstil, men for å gå ned i vekt, så må du spise mindre usunt og mindre kcal enn du gjorde før. Det er er grunn til at man blir feit, og den er at man spiser feil, rører seg forlite osv.

Jeg har ikke brukt den selv, men min kjæreste har det, jeg har smakt på sjokolademilkshaken og den smaker helt fint. Dog vil jeg aldri anbefale noen å leve på Noka ditten resten av livet, men den er fin i perioder der man trenger litt ekstra hjelp for å gå ned noen kilo.

Jeg leser om Noka dietten at "NOKA-dietten er av typen LCD (Low calorie diet), altså en fullt ut balansert og fullverdige sammensatt diett." Jeg tror derfor denne kan være verd et forsøk. Stryk det sist, ikke prøv, just do it :)

Lykke til, jeg har klart det med kostholdsendringer og trening. Det er mulig, det er bare i hodet det sitter.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Hei! Tenkte å kjøpe noka-dietten fra nutrivita.no. Hvilken smak er best? Og burde jeg kjøpe sjokolader også?

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_gullbell_*
Skrevet
Hei alle sammen!

Er det noen her som går på/har gått på Noka-dietten? Er det vanskelig å la være å spise (at man er sulten hele tiden) ? Kan man trene mens man tar dietten eller blir man sliten av å bare "spise pulver"?

Og mest av alt: Virker den?!!

Jeg har gått på NOKA i 3 dager nå, etter anbefaling fra ei fra jobben. Hun har gått ned 9kg på 4 uker, uten å løfte en finger.

Selv finner jeg det uvant å ikke tygge maten, men unner meg et eple før/etter shaken om jeg virkelig fyser på noe. Smaken på shaken er god! Litt uvant smak første dagen kanskje, men jo mindre du tenker over det, jo mer naturlig smaker den. Sjokolade er god, og kremet soppsuppe er godt for de som vil ha litt forandring. I morgen kjøper jeg Vanilje smak, og gleder meg til å se resultater. :jepp:

• 2 måneder senere...
Gjest Sandra
Skrevet

Jeg kjøpte noka dietten og skulle gå på den nå i 3 uker. Men jeg måtte faktisk gi opp etter 1 dag. Det smakte så vondt at jeg ikke fikk i meg produktene. Skikkelig bommert!

• 2 måneder senere...
Skrevet

hei.

Jeg har gått på noka siden mai, jeg veide 85, men nå veier jeg 66, så ja denne virker! det folk missforstår er det her med at du SKAL IKKE spise noe annet vedsiden av, ikke engang tyggis, den inneholder alt det kroppen din trenger!

Og mange tenker at dette er kanskje for godt til å være sant, men det er det ikke, det er virkelig ikke så enkelt å gå KUN på shake og ikke spise NOE annet, man får et sug på noe nesten hele tiden, og som det står på shaken så er det sant at man får en metthetsfølelse, men den varer bare de to første timene, iallefall på meg..

Når man går på denne shaken er det naturlig hvis man føler seg litt sliten og slapp i begynnelsen, da kroppen er vandt til å ta til seg mange flere kalorier enn det som er i nokaen, jeg har heller ikke hatt noe særlig trua på shaker, men denne fungerer faktisk..

Nå i det siste har jeg gått kun på mat og ikke gått opp et gram.

Det mange ikke tenker på er at når man har gått på en shake, så er det viktig med å trappe ned, og heller begynne litt og litt med mat, og ikke minst spise sundt, ikke gå tilbake til den gamle livstiden, noka er ingen mirakel kur som gjør at man kan spise hva man vil når man er fornøyd, det er jo akuratt det samme som å trene, man må jo vedlikeholde dette=)

Noka dietten smaker også veldig godt synes jeg, men det der er jo smak sak da, sånn som alt annet, noen liker spaghetti mens andre ikke:P

Jeg har bare en ting å si jeg, og det er NOKA NOKA, Tusen takk NOKA hehe=D

Endelig kvitt 19 kg=D

• 2 uker senere...
Gjest jente 22
Skrevet

Jeg har gått på noka dietten i 2 mnd og gått ned 10kg, er super fornøyd, jeg har spist noka nudlene og drukket shake, men har omtrent spist vanlig middag hver dag. Dette har funket veldig bra for meg. Nå er det bare 10 kg til så er jeg der jeg vil være.

• 7 måneder senere...
Gjest irene
Skrevet

noka virker!!!!!!!!!!!!!!! gikk ned 9 kg på to mnd , byttet bare ut to måltider om dagen og kuttet ut sjokolade og brus og gikk tre ganger x 45 min i uka.. Nå spiser jeg vanlig og kose meg på lørdag og etter tre mnd ikke gått opp ett gram Tror mange her er negative eller missunelig jeg på oss det virker på;/ Skaff dere deres eget program som funker på dere og la oss andre som sånne kurer virker på være i fred....

AnonymBruker
Skrevet

noka virker!!!!!!!!!!!!!!! gikk ned 9 kg på to mnd , byttet bare ut to måltider om dagen og kuttet ut sjokolade og brus og gikk tre ganger x 45 min i uka.. Nå spiser jeg vanlig og kose meg på lørdag og etter tre mnd ikke gått opp ett gram Tror mange her er negative eller missunelig jeg på oss det virker på;/ Skaff dere deres eget program som funker på dere og la oss andre som sånne kurer virker på være i fred....

Det funker jo fordi man går i kaloriunderskudd. Skal love deg at hadde du holdt de måltidene du erstatter med like mange kcal i normal mat ville du hatt AKKURAT samme effekt.

Gjest Anonym
Skrevet

...dessuten smaker den død og helvete!!!

Jeg har prøvd noen andre shaker før, som du blander ut med vann, myee bedre!! ved å blandet denne Noka shaken med melk, så var det faktisk ikke smaken eg reagerte mest på, men du kan tenke deg at du drikker på BARE skum med klumper i! dette klarte ikke jeg å få ned uten at jeg brakk meg flere ganger før jeg fikk svelgt det. grusomt spør du meg, men er det og noe som går seg til? kan du blandet Noka shaken med vann i stedet??

• 2 måneder senere...
Gjest slank
Skrevet

jeg har gått på noka dietten siden mars, altså jeg gikk på den i ca to uker først uten å spise noe annet enn noka. 3. uken erstattet jeg middag med vanlig lav kalori mat som for eksempel fisk og salat eller kylling og sala, reker osv. 4. uken sluttet jeg helt med noka og spiste knekkebrød til frokost, lunsj spiste jeg tre frukt, middag salat med kjøtt og kveld tok jeg kanskje litt mere knekkebrød. pluss trening. gjett hva. jeg har gått ned snart 15 kg. yippi

• 7 måneder senere...
Skrevet (endret)

Hvordan gikk det?

Endret av Molle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...