AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 8 måneder etter bruddet, tenner jeg på eksen som aldri før. Mer enn da vi var sammen. Hvorfor er det slik? Blir jeg kåt av det jeg ikke kan få? Fikk aldri slikket henne skikkelig nedentil, og jeg drømmer så utrolig mye om dette. Bør jeg spørre henne om hun vil ha sex med meg? Vi er begge over hverandre, tror jeg. Anonym poster: e8d67eadb04ad5a636d07e4ddc75bad7
Drømmemann1 Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Bare spørr hvordan hun har det, om det er noen nye gutter i hennes liv, og dersom ikke. Så forfører du henne og spørr om dere kunne ikke ha hatt det litt morro uten følelser involvert, dere har jo fjort det før, og denne gangen skal du fjøre det enda mer ettersom du har så sykt lyst til å smake den deilige fitten hennes, den deilige fitten du har drømt om å slikke til blods og få henne til å skrike etter ragnarok.
Eleutheria Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Jeg tror ikke du bør tenne på eksen din. Mistenker at det går under mordbrann i straffeloven 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå