Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er viktig fordi falske mennesker er noe herk: fnise:

Anonym poster: 07eb408ec16a006993112531c9f7eba0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ekte mann= elsker sin kone - lager middag innimellom - rydder der hans kjære ikke rydder - vasker ikke klær-vaskeropp - elsker - snekkerer - lager grovarbeidet til alskens blomsterbed - klipper plen + kantklipper rundt ca30 blomsterbed - måker snø for hele nabolaget - elsker med sin kjære - raper banner og promper sammen med henne - kjører alltid når er på tur - kjører alltid for fort - diskuterer til vi nesten flyr på verandre - lengter efter henne når ikke er på samme sted og mye mye mer.

Skrevet

Er det ikke kromosomer som gjør oss til menn eller kvinner da? Ikke egenskaper

Anonym poster: 118b0c6b5c8d4de70d348c6bd350cfa4

Nja. Ofte kan det klaffe, men både trans* personer og intersex gjør det endel mer komplisert enn som så.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg syns hele den ekte menn og ekte kvinner definisjonen bare er tull. En ekte mann er en som bare er født med mannlige genitalier og en ekte kvinne er ei som er født med bare kvinnelige genitalier. (nå velger jeg å se bort fra de som føler de er født i feil kropp)

• Liker 2
Skrevet

Enig, og det er ikke bare kvinner som definerer hva som er en ekte mann, denne vurderingen blir også utført av menn mot menn. Det samme gjelder kvinner, det er ikke bare menn som definerer hva som er ekte kvinner, det gjør også kvinner seg i mellom. Så det er sant som du sier, det brukes for å rakke ned på kvinner og menn som ikke passer inn i ens egen definisjon av mann og kvinnerolle.

Absolutt. Det har alltid vært kvinner som har sagt at jeg må se å legge på meg fordi menn liker ekte kvinner med former.

Det virker også som om menn ofte er de ivrigste når det gjelder å rakke ned på menn. Gud forby at en mann er mer opptatt av mote enn av fotball, da er det viktig å påpeke at en selv heldigvis er en ekte mann med oljesøl på skjorta og evnen til å drepe en elg med blikket.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nja. Ofte kan det klaffe, men både trans* personer og intersex gjør det endel mer komplisert enn som så.

Sant det.

Gjest Tekola
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker.

Tekola, mod.

AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

Skrevet

Jeg har ikke lest alle innleggene her, så mulig det er mange som har skrevet dette før meg, men hva er man om man ikke er ekte mann eller kvinne? Hva er en falsk mann eller en falsk kvinne? Det må vel bli de som er født med feil kjønn det da..

Skrevet

Ekte menn og ekte kvinner er folk som er til å stole på i alle vær.

Ja, och de som är mogna och ärliga.. Men de går väl in i din kategori, så är väldigt enig med dig!

Skrevet

Lojale kvinner og menn er ekte.

Enig med denna också! Så suveränt att de är två män som svarat detsamma som jag skulle gjort, kanske jag som "ekte kvinne" då kan hitta en "ekte mann" :) De finns ju tydligen många av dem (enligt denna bra statestiken här) :)

Gjest Skippern
Skrevet

Enig med denna också! Så suveränt att de är två män som svarat detsamma som jag skulle gjort, kanske jag som "ekte kvinne" då kan hitta en "ekte mann" :) De finns ju tydligen många av dem (enligt denna bra statestiken här) :)

Modne, ærlige og lojale; "ekte kvinner" er herlige, attraktive og sexy :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke lest alle innleggene her, så mulig det er mange som har skrevet dette før meg, men hva er man om man ikke er ekte mann eller kvinne? Hva er en falsk mann eller en falsk kvinne? Det må vel bli de som er født med feil kjønn det da..

Det er når de oppfører seg så under alle standarder at de ikke fortjener å kalle seg annet enn dust, idiot, lowlife, ....

Anonym poster: 50c601e47477e0fc163b2fd5d204f07f

Skrevet (endret)

Det er når de oppfører seg så under alle standarder at de ikke fortjener å kalle seg annet enn dust, idiot, lowlife, ....

Anonym poster: 50c601e47477e0fc163b2fd5d204f07f

Men de er da fremdeles ekte mennesker? Hvis ikke synes jeg de er laget veldig troverdig, for de ser helt ekte ut!

edit: mente ekte kvinner/menn.

Endret av super-s
Gjest speilpåveggender
Skrevet

Du er en ekte mann, når du går i dusjen før du skrur på granen ;)

Du er en ekte kvinne, når du syr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...