AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Jeg og mamma har et kjempegodt forhold, vi er nesten som bestevenninner. Jeg har stor tillit til henne, og hun hjelper meg om det er problemer på banen. Hun har aldri, virkelig aldri kalt meg stygge ting, men i går fikk jeg meldingen; tøs !!! Jeg ble momentant sjokkert og lei meg, og kunne ikke tro mine egne øyner da jeg leste det. Grunnen var at jeg hadde dratt ut midt på natten for å møte noen venner. Det var veldig spontant, klokken var rundt 01.00, og mamma og pappa hadde lagt seg. Jeg er 20 år, så jeg bestemmer fint over meg selv. Jeg forteller mamma om gutter jeg møter, men jeg er absolutt ingen tøs. Det har vært ekstremt turbulent mellom meg og en, og nå vil jeg helst komme meg ut av den onde spiralen, så derfor prøver jeg å møte andre - men jeg har virkelig ikke gjort noe med de guttene jeg har møtt - ingenting (!) Mamma ble veldig bekymret da jeg bare dro sånn midt på natten, men jeg ville ikke vekke de, så derfor ble det sånn. Uansett kom jeg hjem igjen kl. 03.00, og da jeg kjørte og var på vei hjem fra en helt uskyldig hangout med noen venner + en gutt jeg liker bittelitt, fikk jeg meldingen; tøs. Da jeg kom hjem satt mamma på badet, og jeg ga uttrykk for hvor skuffet jeg var og at jeg absolutt ikke er noen tøs. Mamma var kjempelei seg, og beklaget seg med at hun var så bekymret og at det gikk utover meg på feil måte. Jeg sa at vi kunne snakkes i morgen isteden. Da jeg våknet hadde både mamma og pappa dratt på jobb før meg, og mamma hadde sendt lang unnskyld melding, og hun sa hvor flott og hvor klok jeg er, hun hadde meget stor respekt for meg - og at jeg absolutt ikke er noen tøs. Men uansett, så er jeg fortsatt litt paff av den meldingen. Hun er jo mammaen min. Hun er verdens snilleste, så den meldingen var ingen god melding å få. Jeg har tilgitt å sagt at det går greit, og hun sa at det egentlig skulle stå søt, prøver å tulle det vekk litt. Jeg vet ikke, jeg.. Slitsomt om hun hele tiden må passe på meg, og komme med sånne utsagn. Anonym poster: 539a087d6cbf1560ecb9ed238ff6c74e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Kanskje det da er på tide at du flytter hjemmefra da? Anonym poster: a19ed543041c0bd9b3817ad103dcec5b 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Kanskje det da er på tide at du flytter hjemmefra da? Anonym poster: a19ed543041c0bd9b3817ad103dcec5b Ja, det er jo tydeligvis det. Akkurat nå strekker ikke pengene til det da jeg er student og det er rimeligst for meg å bo hjemme, men det er snart på tide å fly ut fra redet.. Anonym poster: 539a087d6cbf1560ecb9ed238ff6c74e
Gjest 10ne Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 (endret) Slikt skjer når man bor hjemme... Foreldrene føler at de må passe på liksom. Jeg synes du overreagerer her. Hun kalte deg for tøs og sa unnskyld mange ganger, pluss at dere har et fint forhold, tilgi henne og glem det ordet. Du er ikke tøs og det vet mamman din godt. Endret 27. februar 2013 av 10ne 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #5 Skrevet 27. februar 2013 Slikt skjer når man bor hjemme... Foreldrene føler at de må passe på liksom. Jeg synes du overreagerer her. Hun kalte deg for tøs og sa unnskyld mange ganger, pluss at dere har et fint forhold, tilgi henne og glem det ordet. Du er ikke tøs og det vet mamman din godt. Ja, men jeg var rask med å tilgi, jeg har slettet meldingen Jeg får bare være flinkere til å si fra så lenge jeg bor hjemme. Anonym poster: 539a087d6cbf1560ecb9ed238ff6c74e
Gjest nobilian Skrevet 27. februar 2013 #7 Skrevet 27. februar 2013 Overly attached mother:) Uhyre mye bedre enn "underly attached" mothers.. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå