Gå til innhold

Mindre og mindre sex... ( i ukedagene)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det finnes sikkert utallige tråder om samme tema har lest en del rundt, men i grunn kommer jeg ikke frem til noen konklusjon... Uansett før jeg møtte kjæresten min ca. 2.5 år tilbake hadde jeg alltid vært singel og vant til oppmerksomhet og det å føle meg uimotståelig osv.. Det har jeg forsåvidt også følt etter jeg møtte kjæresten min men merker nå at spenningen rundt meg er ikke den samme som før... Jeg ønsker jo ikke at han skal hoppe på meg tre-fire ganger om dagen som før, det har vi heller ikke tid til.. men når det går dager imellom hver gang da begynner jeg egentlig å føle meg lite attraktiv.. Det blir i grunn som han en dag tenker "nå føler jeg meg kåt" da kan vi ha sex. Mange vil vel si.. - Hvorfor gjør du ikke noe med det selv? Da er svaret mitt: - Jeg kan godt få ham i gang hvilken som helst dag men jeg føler meg fremdeles svært lite attraktiv om det er jeg som må være pådriveren for at vi skal ha sex.

I helgene er lysten hans bedre og da kan det bli alt fra 3-8 ganger vi har sex. Han begynte i ny jobb noen måneder tilbake og tar denne jobben svært seriøst så tror jobben er noe han tenker på også.. Men er det vanlig å miste sexlysten pga. jobb? Jeg spør fordi jeg er redd det er meg det er noe galt med.. Jeg er fysisk tiltrekkende og er ikke redd for å slå meg løs når vi har sex.. Marerittet mitt er at vi skal bli blant de parene der man snakker om at man har sex 1-3 ganger i måneden og ikke i uka...

Til info er jeg en (ung) kvinne!

Anonym poster: deac512e421e055983f8d9e4f1d125c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er også ganske unge, min samboer og meg.em begge jobber fast, og når vi kommer hjem er vi slitene og orker ikke stort. Vi har sex 3-4 ganger i uken, det holder lenge. Var oftere før, menjobben tar faktisk veldig på!

Skrevet

Det er helt vanlig å være sliten og ikke orke så mye sex i ukedagene, spesielt hvis jobben er krevende. Det er sannsynligvis ingenting i veien med deg. Prat med mannen din, hør hva han har lyst på og hva han forventer og hva han klarer, så finner dere ut av noe sammen.

Anonym poster: 9d4d3b26475e689934947f4d34b51fb1

• Liker 1
Skrevet

Du kan komme og klage når du har sex en og en halv gang i måneden i snitt.

/bitter

Anonym poster: 3ce886d54b67eeab21331ac91ff02768

• Liker 1
Skrevet

3-8 ganger i helga? Høres ut som om alt fungerer som det skal. Vi har sex KANSKJE en gang i måneden, og da må jeg mase og sutre.

Hilsen 27 år gammel jente uten sexliv...

Anonym poster: 707fd161c9cd5c5580bd6ba03d775343

Gjest Eurodice
Skrevet

Ad overskriften, alle dager er ukedager. Hva skulle de ellers være?

Skrevet

Det er vanlig å ha mindre sexlyst når man jobber mye ja. Kanskje du skal prøve det en gang!

Anonym poster: 36dfaab53dd2d58372de0b11b346842b

Skrevet

Hoho, 3 - 4 ganger i uka kan man være j*vlig fornøyd med hvis man bare har sex 1 gang hver 2 uke :| So bitter...

• Liker 1
Skrevet

3-8 ganger i helga? Høres ut som om alt fungerer som det skal. Vi har sex KANSKJE en gang i måneden, og da må jeg mase og sutre.

Hilsen 27 år gammel jente uten sexliv...

Jaha? hvorfor så sjeldent? :s

Hvilke jobber har dere?

Anonym poster: 8d5f58af642e2ccb3949789e496d28c8

Skrevet

Har ingenting å komme med. Får meg vel noe 1 gang i mnd om jeg maser litt...

Anonym poster: 1f03123008abfcbc4ce1015d852bfb06

AnonymBruker
Skrevet

Jaha? hvorfor så sjeldent? :s

Hvilke jobber har dere?

Anonym poster: 8d5f58af642e2ccb3949789e496d28c8

Fordi han ikke har noe sexlyst i det hele tatt... Mitt største ønske er sex 2 ganger i uka, da hadde jeg vært kjempeglad. Han kan gå i månedsvis uten å i det hele tatt tenke på sex...

Jeg er student og jobber i tillegg 20-30%deltid, han jobber på kontor 8-4...

Skrevet

Synes det høres ut som dere har mye sex jeg! Jobb tar på, kanskje han er sliten i hverdagen..

Jeg og min ekssamboer hadde sex kanskje 4 ganger det siste året vi var sammen, førte til at jeg mista alle følelser og stakk til slutt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...