Gå til innhold

Ustabilt humør

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har det ikke så veldig bra for tiden, og lurer på om andre har hatt det slik og evt. har noen tips eller ideer. Jeg er en kvinne midt i 20 årene, som er helt frisk.

Det jeg sliter mest med er humøret mitt. Det er som en berg-dale bane, jeg føler meg så si aldri lykkelig og glad lenger, men føler meg ofte helt grei. Ofte, dvs. opp til flere ganger i uken, er det små ting som vipper meg helt av pinnen, jeg kan bli kjempesint for en liten filleting, eller jeg kan begynne å gråte helt for meg selv. Noen ganger pga. noe jeg tenker på og f.eks. bekymrer meg over, noen ganger fordi jeg er så sint, og noen ganger vet jeg nesten ikke helt selv hvorfor jeg gråter..Dette er veldig slitsomt, og jeg bekymrer meg også litt over hvordan dette kan påvirke forholdet til familie og kjæreste på sikt.. Det er jo ikke slik jeg egentig er, eller ønsker å være. Har også endel hodepine.

Jeg har en helsefaglig utdanning og jobber full stilling. Mye av jobben min er å hjelpe andre mennesker..Det er periodevis svært stressende på jobben, i tillegg sliter jeg endel med søvnen i forbindelse med tredelt turnusjobbing. Jeg er så si aldri borte fra jobb, men jeg merker nå at jeg ikke har like god tålmodighet på jobben. Jeg er rett og slett usikker på om jeg gjør jobben min på en like god måte som jeg ønsker, da jeg føler at jeg går rundt som en maskin når jeg er på jobb.

Jeg ønsker ikke å ha det slik, men er usikker på hvordan jeg skal angripe situasjonen. Noen som har erfaringer/tips/ideer?

Anonym poster: d86c7229f9a86c24db5aa3b536e294ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...