Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 jeg er ei jente på 14 snart 15 og er litte granne bekymret for underlivet mitt. hvordan vil det forandre seg? nå er tissen min bare en helt rett og tynn strek men jeg har sett bilder av voksne og nesten alle har noe som henger ut eller kjønnslepper som står fra hverandre så dt ser åpent ut. er det de indre kjønsleppene eller klitten som henger ut? skjer det når man har sex eller onanerer for jeg har ikke sett småjenter som har det sånn. jeg tør ikke ha sex eller onanere en gang på grunn av det. jeg vil at underlivet mitt skal være som det er nå, men en dag får jeg vel kjæreste og jeg vil jo ha sex en gang også. er ikke klar nå da
Sensi Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Noen har jo alltid bare en sånn rett strek. Underliv ser veldig forskjellig ut. Men du vil ikke forandre utseende pga onanering eller sex. Når en er kåt kan det føles mer åpent ut, men det trekker seg sammen etterpå. Please ikke bekymre deg for utseendet ditt nedentil. Du er fin akkurat slik du er :-). 2
Gjest pellepirat Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Det høres jo perfekt ut. ingen grunn til bekymring. Er akkurat sånn det skal være. Noen har noe som "stikker" ut, som regel kjønnslepper. Og de som har det bekymrer seg for at det stikker ut. Så det virker som om mange unge jenter bekymrer seg uansett. Ingen vits! Ta tiden til hjelp. Onanering er hvertfall bare sunt, og det verker skader eller forandrer underlivet ditt hvertfall.
Sueno Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 Du trenger ikke bekymre deg i det hele tatt.kroppen forandrer seg i takt med deg. Du skal ikke være redd for å gjøre som du lyster. Du vil ikke ødelegge eller forandre på noe uansett. Bare vær fornøyd med deg selv, og ikke bekymre deg i det hele tatt. Hvis du ikke får roen kan du evt Google litt og kanskje helsesøster eller mamsn kan prate litt ? Lurer på om du kanskje kan Google på klara klok og finne mye nyttig info der. Lykke til
Gjest Sunheart Skrevet 27. februar 2013 #5 Skrevet 27. februar 2013 Jeg har og bare en slik strek, har født flere barn, hatt masse sex, men har enda bare en strek Ingen indre kjønnslepper eller klitt som henger ut .Så du vil ikke endres der ned, så du kan ta det helt med ro
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #6 Skrevet 27. februar 2013 Det er jo for tiden foretrukket å ha minst mulig indre kjønnslepper.. Anonym poster: 6ef1376457c8454a7b446691fc5f249e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #7 Skrevet 27. februar 2013 Troll. Anonym poster: df747137b66624a2ce47ffea92c00c52 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #8 Skrevet 27. februar 2013 Jeg har en ting å fortelle deg nå, og som jeg gjerne vil at du skal tenke godt over. Jeg vet at du sannsynligvis ikke kommer til å ta det til deg og at det er en fattig trøst når du er redd for det du er redd for, men én dag vil du også innse det. Jeg har selv vært plaget med negative tanker om underlivet mitt, og det var på grunn av en usselig kommentar fra en umoden medelev i åttende klasse. Hos meg gikk det på det kjente begrepet "bollemus". Min kommentar er som følger: En gang når du blir litt eldre, ikke nødvendigvis så mange år, så vil du møte en moden og fantastisk gutt i dine øyne. En som tar deg for den du er og elsker deg for den du er. Både utseende- og personlighetsmessig. Jeg velger å tro at de aller fleste gutter er sånn, selv om de skal tøffe seg foran andre. Så derfor er det veldig 'unødvendig', om jeg kan si det slik, at du skal gå rundt å være redd for forandringer. Noen kommer til å elske deg, uansett hvordan du ser ut nedentil i fremtiden. Lykke til! Håper du klarer å ikke tenke så mye på det, og heller tar det som det kommer. klem Anonym poster: 6f8254cb22c11a6354e7d4e452067867
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2013 #9 Skrevet 28. februar 2013 Du er helt normal og det kommer ikke til å endre seg! Anonym poster: e666f3e62dc212e6eb82c853b30d04c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå