Gå til innhold

Me and my classmate

Fremhevede innlegg

Skrevet

Saken er:

I klassen min går det en gutt. Vi går samlingsbasert lærerutdanning, og treffes en uke pr mnd. Nå er vi på andre året, og det er jo som sagt denne gutten. Han er 5 år yngre enn meg, har ingen barn. Jeg har 2. Første året var han helt anonym for meg, jeg bare registrerte at han var der men intet mer. Når vi startet i høst var han veldig kontaktsøkende, vi begynte å spise lunsj i kantinen sammen, og var på noen kinoer sammen. Han la ordentlig an på meg etter en klassefest, og jeg trakk meg litt unna. Ville ikke rote vennskapet til. Vi begynte å snakke sammen daglig, både på tlf og msn etter det, han har alltid hatt bare en vennlig tone. Jeg kan gjerne sende "Kyss og klem" eller litt klissete meldinger som "hei elskling", osv.. Han er kun vennskaplig tilbake. Finnes ingenting "klissete" over meldingene hans. Jeg var på besøk hos han nå i vinterferien, en helg. Han lurte på om jeg ville komme. Det ble til at jeg dro dit, og vi hadde det fantastisk. Ute å spiste ene kvelden, kino andre kvelden. Vi sov sammen, klinte og klådde på hverandre. Jeg var ikke helt klar for sexbiten, så jeg stoppet det før vi hadde ordentlig sex. Vi var innom de fleste andre punkt, foruten om penetrering. :kyss:

Dagen etterpå kjørte han meg på flyet, og vi sa farvell. Vi har hatt mye kontakt etter dette, snakker sammen daglig, men han er fremdeles på vennestadiet. Jeg har prøvd å se om han tar kontakt om jeg ikke gjør det først, og han sender både meldinger, ringer og skriver på chaten på face uten at jeg har skrevet først. Han var ute med en kompisgjeng i går, og vi sendte endel meldinger. Jeg spurte han om hva kompisene hans mente om at han flørtet med ei som var 5 år eldre enn han, og han sa at de var misunnelige. Det er vel det eneste "positive" jeg har hørt fra han om "flørtinga" vår. Og jeg er så usikker. Vi skal treffes igjen om to uker. Vi blir garantert til å rote sammen da, men jeg føler litt på at jeg trenger en avklaring. Er det bare roting, eller forventer han seg mer.. Hvordan kan jeg gå frem for å finne det ut, uten å spørre direkte?

Anonym poster: 7affe3515c22937abb97667ac4084ac9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke spørre direkte?

Skrevet

Nei jeg syns at det blir litt kleint. Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg.

TS

Skrevet

Hva med: hva tenker du om oss? Er det bare en flørt for deg, eller er det noe mere?

Send det på tekstmelding hvis du er redd for svaret. Da slipper du å tenke på reaksjonen din.

At han ikke sier kjærlige ting behøver ikke bety at han ikke er forelsket. Noen er bare ikke romantiske på den måten.

De har andre måter å vise det på. :)

Skrevet

Huff, ja kanskje jeg bare må spørre han. Men jeg tror ikke jeg vil gjøre det over melding, da må jeg heller vente til vi treffes. Jeg føler likevel litt ubehag med å skulle spørre rett ut. Jeg trenger noe mer "snikende", som jeg kan gå litt rundt grøten med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...