AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #1 Skrevet 27. februar 2013 Jeg har et stort problem med meg selv, jeg klarer rett og slett ikke falle for jenter som ikke er tynne, pen i ansiktet og er selvstendig, jeg sikter alltid til jenter jeg egentlig ikke har sjangs på og brenner meg så ofte. Jeg veier kanskje 20 kg i overvekt, er av annen etnisk opprinnelse, men helt grei i ansiktet, jeg er lat og er en rotekopp. Jeg har prøvd å være med jenter som kunne passe meg utseende messig, men jeg mister bare lysten så fort... Jeg er gel bare sømt til å være alene jeg. Anonym poster: ab765b7f6123e9bffb9ead092618f610
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Troll! Anonym poster: 84dcf564ab57e100c62cbecaab561049 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Ts her, Det er faktisk ikke troll. Jegsøker råd eller veiledning til hva jeg kan gjøre videre med dette. Jeg har prøvd å gå på trening for å kvitte meg med overvekteten, men jeg er veø for lat. Anonym poster: ab765b7f6123e9bffb9ead092618f610
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #4 Skrevet 27. februar 2013 Du er vel ikke en forbanna drittsekk selv om du har disse preferansene. Man tenner på forskjellige ting. Man skal da tenne på partneren sin. Og om man ikke finner vedkommende attraktiv så mister man lysten fort. Anonym poster: d1da666c45e0387de55391a52d94754a
Nettinettet Skrevet 27. februar 2013 #5 Skrevet 27. februar 2013 Kan dette ha med din egen usikkerhet å gjøre? At du sikter etter noe du ikke kan få, fordi da slipper du å bli avvist av noen på ditt eget nivå? Men uansett: Du vet hva du må gjøre, det er bare å gjøre jobben. Rotekopper er man fordi man ikke gidder, det samme med overvekten. Det er uansett ditt valg og ditt liv. Drittsekk er du ikke, du er bare lat 1
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 27. februar 2013 #6 Skrevet 27. februar 2013 Tynne, pene og selvstendige jenter kan falle for overvektige, late gutter de! Det handler om alt fra kjemi til personlige preferanser. Jeg tror du burde finne ut hvorfor du blir avvist av jentene: er det fordi dere ikke hadde kjemi? Er det fordi du sa noe feil, eller oppførte deg feil? Var du ikke klart nok på flørtern? Snakket dere om noe morsomt? Eller er det fordi jenta egentlig var på utkikk etter en hunk osv? Det er rett og slett ikke så lett som du beskriver det i hovedinnlegget. Jeg er pen og tynn, og jeg har blitt dritsjarmert av gutter som ikke er tynne eller pene. De hadde sjarm, humor, lik musikksmak som meg, var flinke i senga osv Jeg endte også opp med en fyr av vanlig utseende. Han er selvfølgelig kjekk i mine øyne, men ingen supermodell. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå