Gå til innhold

Hvordan kontakte noen på mp

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. en dame som driver og gir meg komplimenter hele tiden på møteplassen, jeg har prøvet og hinte frem at hun må se på min sone for der står mailen. min, jeg har ikke mulighet nå for å kjøpe vip pluss medlemskal ,

hvordan komme i kontakt med henne? da hun ikke forstår min sone ..

Anonym poster: aec3e509f697347b2fd3af9b5de3da48

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Hei. en dame som driver og gir meg komplimenter hele tiden på møteplassen, jeg har prøvet og hinte frem at hun må se på min sone for der står mailen. min, jeg har ikke mulighet nå for å kjøpe vip pluss medlemskal ,

hvordan komme i kontakt med henne? da hun ikke forstår min sone ..

Hvorfor hinter du bare? Du må si ifra direkte til henne. Det er vel unødvendig å si, men har du gitt henne tilgang til din sone? Uten at du har gjort det, kan hun ikke lese den.

Endret av Arabella
Skrevet

Hvorfor hinter du bare? Du må si ifra direkte til henne. Det er vel unødvendig å si, men har du gitt henne tilgang til din sone? Uten at du har gjort det, kan hun ikke lese den.

får liksom ikke gjort annet enn og hinte. da man ikke kan skrive dirkete. må sensuerer jo alt man skriver på profilen som er noe hint.

ja gitt henne tilgang ja. litt bortkasta og betale en drøss med penger kun for å snakke med ei,så går det ikke veien. men man må vell kanskje bare,.

Skrevet

Hint, som i han kan ikke sende melding fordi han ikke har medlemsskap forstod jeg det som. Hvordan han hinter vet jeg ikke.

Anonym poster: d4ae50d4ce68c4e2c398b539ebd9cc2f

Gjest Eurodice
Skrevet

får liksom ikke gjort annet enn og hinte. da man ikke kan skrive dirkete. må sensuerer jo alt man skriver på profilen som er noe hint.

ja gitt henne tilgang ja. litt bortkasta og betale en drøss med penger kun for å snakke med ei,så går det ikke veien. men man må vell kanskje bare,.

Jeg har profil på MP selv og har skrevet emailadresse på slutten i profilen, på en litt finurlig form. Den er ennå ikke blitt fanget opp av noe filter. Kanskje du kunne forsøke det i profilen din, for den kommer du vel inn på, selv om du ikke er vip?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...