Gå til innhold

Finnes det ikke drikkende gutter?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Noen som vet om det er mulig å finne en gutt i dagens samfunn som ikke drikker(isåfall veldig moderat og fester lite/aldri) og som har sunne verdier?

Jeg er ei rolig jente som ikke drikker og holder meg langt unna festing og fyll.

Vil så gjerne ha en gutt som tenker på den samme måten.

Han kan godt ta en øl til maten, jeg er ikke helt nazi på dette heller.

Men jeg vet hvor vondt det er når ens fulle kjæreste kommer hjem og presterer å slenge alt mulig dritt og slå! :( Så ønsker helst en som ikke drikker.

Er dette et helt håpløst ønske? Eller finnes det noen der ute som tenker slik som meg?

Er selv 23 år og vil ha en som er noen år eldre :)

Anonym poster: 4bb5f2c48f2b07eacc3343891dedbea9

Finnes da mange av oss. Jeg er ikke på fylla mer enn kanskje 4 dager i året. Og selv da er jeg ikke veldig langt ute å kjøre. Godt brisen, ikke så full at jeg ikke vet hvor jeg er. Men jeg er ikke veldig mye ute på livet ellers, da. Så det er vel gjerne derfor du aldri har truffet meg (eller mine "medbrødre").

Endret av Singha
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Noen som vet om det er mulig å finne en gutt i dagens samfunn som ikke drikker(isåfall veldig moderat og fester lite/aldri) og som har sunne verdier?

Jeg er ei rolig jente som ikke drikker og holder meg langt unna festing og fyll.

Vil så gjerne ha en gutt som tenker på den samme måten.

Han kan godt ta en øl til maten, jeg er ikke helt nazi på dette heller.

Men jeg vet hvor vondt det er når ens fulle kjæreste kommer hjem og presterer å slenge alt mulig dritt og slå! :( Så ønsker helst en som ikke drikker.

Er dette et helt håpløst ønske? Eller finnes det noen der ute som tenker slik som meg?

Er selv 23 år og vil ha en som er noen år eldre :)

Anonym poster: 4bb5f2c48f2b07eacc3343891dedbea9

Overskriften din er misvisende. Her spør du om det ikke finnes drikkende gutter. Dem er det mange av. Det du mener utifra hva du skriver i innlegget, er om det finnes gutter som ikke drikker. Særskrivingsfeil fører lett til misforståelser:).

Anonym poster: 3427221158749eb29e4260c5f5bbfb75

Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg omgås ikke folk som drikker for å drikke seg fulle, og de aller fleste av mine venner er menn.

Noen av de drikker aldri, noen tar seg et glass øl eller vin til maten eller som kos en gang i blandt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...