Gå til innhold

Finnes det ikke drikkende gutter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som vet om det er mulig å finne en gutt i dagens samfunn som ikke drikker(isåfall veldig moderat og fester lite/aldri) og som har sunne verdier?

Jeg er ei rolig jente som ikke drikker og holder meg langt unna festing og fyll.

Vil så gjerne ha en gutt som tenker på den samme måten.

Han kan godt ta en øl til maten, jeg er ikke helt nazi på dette heller.

Men jeg vet hvor vondt det er når ens fulle kjæreste kommer hjem og presterer å slenge alt mulig dritt og slå! :( Så ønsker helst en som ikke drikker.

Er dette et helt håpløst ønske? Eller finnes det noen der ute som tenker slik som meg?

Er selv 23 år og vil ha en som er noen år eldre :)

Anonym poster: 4bb5f2c48f2b07eacc3343891dedbea9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er mange av dem. Men alas, de guttene er heller ikke så "outgoing" så det blir vanskelig treffe dem med mindre dere har noe til felles som treningstudio, klubb eller noe, kan jo prøve felles bekjente i din vennegruppe

Skrevet

Det skal nok gå fint å finne noen som ikke drikker og fester mye, selv om de fleste som jeg kjenner i 20 årene er ute på fest nesten hver helg. Det er også noen som ikke synest at det er noe spesielt og jeg kjenner noen av dem også (meg selv inkludert), så de eksisterer definitivt.

Du får ha lykke til med jakten :)

Skrevet

kjenner da mange som ikke drikker. aldri drukket selv, heller.

Skrevet

Bli medlem av en idrettsklubb. Ikke fotball da, de drikker som svamper, men utholdende idretter, som ski og løping.

Anonym poster: f9d7db1ed6ea1e1476a09895be426d02

Skrevet

Bli medlem av en idrettsklubb. Ikke fotball da, de drikker som svamper, men utholdende idretter, som ski og løping.

de drikker godt, de også.

• Liker 1
Skrevet

Vi finnes over alt, og du går sikkert forbi mange hver eneste dag.

For meg er det helt utelukket å ha en kjæreste som drikker flere ganger hver eneste måned. Mennesker som drikker og røyker mye, blir fort slitne, og de slutter å se bra ut når de runder 30... Er ikke lenge til jeg er oppe i de tallene der selv, så da blir det litt mer viktig å finne ei som tar vare på kroppen sin. Hu skal jo produsere barna mine også, sånn den kroppen burde være frisk og bra, så barna mine får det beste utgangspunktet de kan få.

Skrevet

de drikker godt, de også.

Nei nei nei. :) De som driver med slike idretter drikker ikke. Det er kanskje noen, men de fleste rører ikke alkohol. Jeg vet, da jeg har vært i det miljøet.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Vi finnes ja..

Kan ta meg en drink, men jeg er ikke så glad i å være beruset.

Før i tiden kunne jeg drikke en hel flaske whisky og fortsatt huske hvem jeg var :-P.

Skrevet

Nei nei nei. :) De som driver med slike idretter drikker ikke. Det er kanskje noen, men de fleste rører ikke alkohol. Jeg vet, da jeg har vært i det miljøet.

jeg vet også, jeg har vært vert for deres fester, julebord og andre arrangementer - alkoholsalget var aldri dårlig når de lokale skiklubbene var innom.

• Liker 1
Skrevet

jeg vet også, jeg har vært vert for deres fester, julebord og andre arrangementer - alkoholsalget var aldri dårlig når de lokale skiklubbene var innom.

Arrangement og hverdag er to forskjellige ting.

Anonym poster: f1f2cfa92624f21f9a6754be60286551

Skrevet

Arrangement og hverdag er to forskjellige ting.

Anonym poster: f1f2cfa92624f21f9a6754be60286551

nå definerer du TS utgangspunkt på frihånd.

• Liker 1
Skrevet

Hei!

Noen som vet om det er mulig å finne en gutt i dagens samfunn som ikke drikker(isåfall veldig moderat og fester lite/aldri) og som har sunne verdier?

Anonym poster: 4bb5f2c48f2b07eacc3343891dedbea9

ville tippe at flertallet av guttene på din alder sjeldent eller aldri drikker seg fulle. helt avholds blir verre(selv om det er mange av dem også).

Anonym poster: 0a9bdcacff62ed44270132baac1c1879

Skrevet

ville tippe at flertallet av guttene på din alder sjeldent eller aldri drikker seg fulle. helt avholds blir verre(selv om det er mange av dem også).

Hæh??? Hva i all verden baserer du det på? Det er vel helle stikk motsatt.

Skrevet

after ski:-)

vet ikke med folk på ts sin alder, men når man er enda yngre er vel alkohol vanlig i ganske mange lagidretter. husker selv da vi spilte fotball.

ikke alle som drikker selvsagt, men er ofte en sammenheng mellom det å være sosial og det å drikke.

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Absolutt ikke et håpløst ønske det, Ts. Det finnes mange av disse guttene :)

Skrevet

tldr

Gadd ikke lese innlegget, så jeg svarer på tittelen:

Joda det fins mange gutter som drikker.

Skrevet

tldr

Gadd ikke lese innlegget, så jeg svarer på tittelen:

Joda det fins mange gutter som drikker.

Haha, jeg tror TS mente å skrive ikke-drikkende :P

Skrevet

Hæh??? Hva i all verden baserer du det på? Det er vel helle stikk motsatt.

min omgangskrets. synes de aller fleste bare tar noen øl på ting som lønningspils, pubquiz, studentarrangementer osv. fyll synes jeg er sjeldent.

Skrevet

min omgangskrets. synes de aller fleste bare tar noen øl på ting som lønningspils, pubquiz, studentarrangementer osv. fyll synes jeg er sjeldent.

Jeg har bodd på ganske mange forskjellige steder, og en ting alle stedene har til felles, er at de fleste i den alderen drikker og/eller ruser seg på diverse måter. De som holder på sånn pleier ikke slutte heller, så de fortsetter godt over 30årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...