Gå til innhold

Tone eller Therese?

Tone eller Therese?  

79 stemmer

1. 1. Hvem liker du best?

• Tone Damli
      23
    • Therese Johaug
      56

Fremhevede innlegg

Skrevet

Utseendemessig, Tone. Personlighetsmessig, Therese.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et idiotisk spørsmål.

1. Dolle, overfladisk, selvsentrert og shtøgg.

2. Nydelig, veltrent, Østerdøl, husmor og kongehumor (tok du`n? ;) )

Enig på nesten alle punkter. ;)

Jeg synes Tone er både pen, har fin kropp etc., men utstråler like mye sjarm som en Barbiedukke. 

Therese virker mye mer sympatisk og jordnær. :)

AnonymBruker
Skrevet

Begge er veldig pene, men personligheten til Therese trumfer Tones any day.

Anonymous poster hash: 24b0b...e81

Gjest Rose11
Skrevet

Jeg synes Tone er mye penere enn Therese. Therese er søt, men ikke pen på samme måte som Tone.

Skrevet

Synes Tone er flott jeg. Skjønner ikke all kritikken hun får her.. Hun virker for meg som ei meget sympatisk oppegående jente. Også er hun fantastisk flott å se på!!

Gjest Hofmann
Skrevet (endret)

Therese Jorhaug, fordi eg respekterer ho meir. Dei er begge attraktive, reint fysisk sett, men Jorhaug er kjend fordi ho faktisk utmerkjer seg i noko, i tillegg til å vere fin (så klart, det må ein jo som regel). Tone Damlie, derimot, er berre nok ein talentlaus fotomodell, som poserer som musikar eller noko anna, i staden for berre å halde tåta og sjå fin ut. Det er ikkje berre hennar skuld så klart, ho vert jo oppmuntra til det av menneska rundt seg, og av samfunnet i det heile, men for meg er ho eit symbol på ein dekadent pop-kultur.

Endret av Veslefrikk
AnonymBruker
Skrevet

Misliker begge to, sikkert hyggelige jenter og de er jo fine å se på, men slitsomt når de tar så mye plass i mediene.

Kreds til Johaug for alt hun har oppnådd, men synes hun ser ut som en helt vanlig norsk jente. Synes det er gjennomgående at normalt pene atleter blir hauset opp som superpene i mediene. For meg blir det bare slitsomt og jeg hadde likt henne bedre om hun bare kom sportssidene av avisene.

Anonymous poster hash: 79e75...7c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...