AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Hvor mange sexpartnere har dere hatt? Og hvor mange synes dere er for mange? (Dette gjelder både gutter og jenter) Anonym poster: 93308d957cb5c7a31db696b48b7db63c
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Har hatt 8, har ikke noe antall på hvor mange som er for mange. Har heller ikke tenkt til å spørre mine fremtidige kjærester hvor mange de har vært med før meg. Det er ikke min sak. Anonym poster: 6c52d619fcfeed97ee6812f3014cd47e 2
darth Vader Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 10-15 ved 25-årsalderen. vesentlig mer enn det og jeg blir skeptisk.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #4 Skrevet 26. februar 2013 Vært seksuelt aktiv i over 3 år, har hatt en partner. Hadde jeg hatt mer enn 3 partnere på denne tiden, hadde jeg nok syns det var for mange! Men jeg ser jo at folk har helt andre meninger enn meg, uheldigvis.. Sånn i gjennomsnitt 1 i året syns jeg er mer enn nok! Anonym poster: 5800256ea84f6d7bbe7189fc77bb9672 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #5 Skrevet 26. februar 2013 Hadde sex første gang for to år siden, og ligget med åtte stk. Angrer ikke, synes ikke det er noe antall som er for mye. Eller om man har hatt 20++ før en er 20, så er det litt på kanten, men det spørs vel mer på hvor lenge man har vært seksuelt aktiv. Anonym poster: 035d8502249cee0da710c9a5e6f81934
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #7 Skrevet 26. februar 2013 Merker jeg nok er litt frigjort da, har hatt 31 partnere siden jeg debuterte som 15-åring (er 26). Ser at tallet virker høyt, men jeg kjenner jo omstendighetene rundt...vet ikke selv hva jeg synes er for mye. Anonym poster: 93308d957cb5c7a31db696b48b7db63c
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #8 Skrevet 26. februar 2013 2 har jeg hatt. Min kjæreste (som er mann) har hatt en god del mer enn meg vet jeg. Jeg vet ikke hvor mange han har hatt, men det er vel en 10 forskjellige tror jeg. Men så er han jo 7 år eldre også. Når det bikker 20 sexpartnere når du er i 20-åra så synes jeg det er litt mye. Anonym poster: cc406189886a0dd8626941426f774d06
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #9 Skrevet 26. februar 2013 Er 21 år gammel kvinne. Har hatt sex med 19 stykker! Ja, det er kanskje litt mange... Haha, men moro! Anonym poster: ee0001c19b17fafa5084754fe57c5543
frøkna Skrevet 26. februar 2013 #10 Skrevet 26. februar 2013 Jeg syns det kommer an på: - Hvor lenge man har vært seksuelt aktiv - Hvor lenge man har vært singel - Hvor gammel man er Jeg er 23 år gammel og vært med 9. Syns det er helt passe. Har ikke vært stormende forelsket i alle sammen, men det er helt greit det og. Har man flere enn to siffer på antall partner ville jeg kanskje hevet øyebrynene noe, men det får jo være opp til hver enkelt. Syns ikke kjønn avgjør hva som er akseptabelt, men forventer at jenter holder mer igjen om hun forventer et forhold ut av det, mens gutter har en større tendens til å kjøre på uansett.
Eleutheria Skrevet 26. februar 2013 #11 Skrevet 26. februar 2013 Det spørs jo når man debuterte og om man har vært i forhold osv ... To-tre i snitt i halvåret når man ikke er i forhold er ikke for mye, etter min mening. Det er en ny med to-tre måneders mellomrom ... Har selv 18 stykk på lista mi (er 21), og debuterte for seks år siden. Det tilsvarer 3 sexpartnere i året, eller en ny hver fjerde måned. Hvis man i tillegg tar med i betraktningen at jeg har hatt et par opplevelser på fylla (bl.a. en femkant ...) som boostet antallet solid og per def. bare har hatt to ONS (her definert som gå ut, finne en kar, pule nevnte kar, si "bye bye" og aldri pule igjen), og i tillegg har vært i tre forhold ... da er igrunn ikke 18 så ille. Det spørs også veldig på hva som har skjedd de siste årene. For å ta meg selv som et eksempel: De siste (snart) tre årene har jeg vært i et forhold og ikke egentlig hatt lyst på andre mennesker, og jeg har ingen problemer med å være monogam når det er forventet. Når det ikke går utover noen andre har jeg derimot ingen skrupler med å ha sex fordi jeg har lyst på sex. Langt de fleste jeg har hatt sex med har vært folk jeg bare har en god tone med, og det har vært avklart at det ikke er noen følelser fra noens side. Det kaller jeg en "vennetjeneste" mer enn så mye annet de jeg derimot har vært forelsket i og i forhold med vet at det sitter langt inne for meg å virkelig falle så solid for noen at jeg ønsker å være i et forhold og følge regler. Jeg skjønner at jeg var en person som kanskje ikke virket tillitsvekkende for tre år siden, fordi jeg levde singellivet og hadde to-tre pulevenner samtidig og ikke var fremmed for et ONS hvis sjansen bød seg ... Om jeg hadde opprettholdt det tempoet derimot er heller uvisst; jeg var ikke singel lenge før jeg ble stupforelsket igjen, og da mistet jeg jo lysten på alle andre. Og jeg vet jo med meg selv at jeg trivdes best med å ha en, kanskje to, faste pulekompiser som jeg hadde en generelt god tone med og bare kunne utforske med og bli trygg på, men som jeg ikke kunne vært i et forhold med fordi vi var på forskjellige steder i livet (de var gjerne fem-seks år eldre enn meg, og jeg var ikke engang ferdig med vgs på den tiden ). For min del er et tilfelle av tidligere utroskap en langt større ripe i lakken enn ti ONS. Hva antall sexpartnere angår hadde jeg nok stusset på hva en person hadde drevet med hvis han/hun var på samme alder som meg og hadde 40-50 sexpartnere eller mer, men det er hans/hennes business - ikke min. Jeg er nok mest komfortabel med å være i forhold med folk som er noenlunde på linje med meg (noe over eller under er selvfølgelig ikke noe problem), utover det gidder jeg ikke moralisere så lenge folk passer på seg selv (bruker kondom, ikke bruker ONS som "medisin" hver gang man har et problem etc.). 1
LittDiva Skrevet 26. februar 2013 #12 Skrevet 26. februar 2013 Noe jeg aldri har spurt mine kjærester om , og glad at de heller ikke har gjort det. Om det hadde blitt tema så hadde garantert en eller begge begynt og lure hvorfor så mange eller så få. Gjort er gjort , spist er spist og pult er pult. 1
JustLittleMe Skrevet 26. februar 2013 #13 Skrevet 26. februar 2013 debuterteni en ganske så ung alder, er 26 og har hatt ikke mer enn 7
Obiola Skrevet 26. februar 2013 #14 Skrevet 26. februar 2013 Jeg er i midten av 20 årene og har vel hatt et sted mellom 30-40 sexpartnere. Mye av grunnen til det er at jeg hadde en halvtårsperiode med en del ons når jeg var 19, så flesteparten er fra den tiden. Angrer veldig på den perioden nå og er ikke noe jeg er stolt av eller ville greid å gjøre igjen. Blir kvalm av sex med totalt fremmede nå. Hadde jeg ikke hatt denne perioden ville jeg ligget på ca 10 tenker jeg. Noe jeg synes er helt normalt for min alder. Har også vært singel stort sett hele livet og dette har jo mye å si! Er ikke alltid man tar de beste valgene når man er ung og jeg tror ikke jeg ville vært ærlig med en fremtidig kjæreste angående dette tallet nå.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #15 Skrevet 26. februar 2013 Jeg er 39 og har hatt sex med over 60 menn. Jeg har hatt mange ONS, og flere elskere/pulevenner. Nå er jeg i et forhold. Og jeg har flere laaange forhold, men når jeg er singel og har behov så finner jeg en måte å tilfredstille dem på. Og jeg er monogam. Jeg er en veldig erotisk anlagt person, har så og si aldri hatt sex i stupfylla, og kan stå inne for det jeg har gjort. Jeg er en voksen, ansvarlig person og har aldri gjort noen vondt (i alle fall ikke med vilje...) Selvfølelsen min er ved like, og jeg har ingen anger for noe av det jeg har vært med på. Jeg er høyt utdannet, har god jobb, god selvtillit og trives med den jeg er seksuelt. Tallet er ikke ensbetydende med at jeg er en person med lav moral, men at jeg er en person som kjenner mine behov og oppfyller dem. Anonym poster: ec26eb3e6cd153a67ab5f8671f2edf5f 1
RoH Skrevet 26. februar 2013 #16 Skrevet 26. februar 2013 Nå er jeg såpass gammeldags at jeg mener sex er noen jeg gir til de jeg ønsker et nærmere forhold til. At en dunker seg gjennom et par ONS i ungdommen er helt greit for min del, men når en bruker det som underholdning på linje å leie en film passer du nok dårlig inn i mine rammer. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #17 Skrevet 26. februar 2013 Synes alt over 10 er for mye (er 29, dame) Anonym poster: f868d1d39b0c5c659846a9112eea4ec1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #18 Skrevet 26. februar 2013 Det finnes ikke noe som heter "for mye" eller " for lite" når det gjelder sexpartnere, bare det er frivillig og tilfredstillende! Vi er forskjellige, både når det snakkes om seksuelle behov og behovet for sjokolade, shopping, ferier etc.... Anonym poster: ec26eb3e6cd153a67ab5f8671f2edf5f 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2013 #19 Skrevet 27. februar 2013 Jente 29. Vært med 8 stk iløpet av 14 år, og syns egentlig det er for mye. Angrer på 7 av de. Anonym poster: 94a1b08efda2e5dd14eb3b249abf77fd
yes2yes Skrevet 27. februar 2013 #20 Skrevet 27. februar 2013 Jeg skulle helst sett at man ikke overskrider 1 partner. Men livet kan jo by på uventet turbulens, så jeg hever ikke bryna over et litt større antall, så lenge de alle er med én partner om gangen i et stabilt og langvarig forhold. Aller helst kun i ekteskapets rammer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå