AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Altså, jeg må ha litt hjelp av dere, kg's menn og kvinner! Jeg møtte en bekjent på fest i helgen, og rota litt, men ikke mer enn det. Han fortalte at han hadde lyst til å treffe meg mer, og at han hadde tenkt på å spørre meg om vi skulle finne på noe før. MEN så har han sagt til venninna mi at han er veldig sjenert. Vi har ikke telefonnummer til hverandre, bare facebook. Jeg håper han vil ta kontakt på facebook, men hvis han ikke gjør det? Jeg er så veldig brent på drittsekker fra før, og vil for enhver pris slippe å ta det første steget, bli lurt osv. Jeg orker bare ikke nederlaget hvis han ikke svarer/finner på unnskyldninger osv, så jeg holder meg heller unna. Likevel, jeg synes han er en utrolig sjarmerende fyr, virker ikke som en drittsekk, og vi har en god tone fra før. Så, jeg håper jo at han mente det han sa om å møtes igjen, men tenker (utifra tanker som er et produkt av tidligere dårlige erfaringer, samt litt lesing her på kg) at om han ikke tar kontakt innen en ukes tid er det vel ikke noen interesse? Blir det for dumt om jeg etterhvert tar kontakt? Hvor lenge venter man før man sier noe? Hadde vært så mye lettere på sms, men har jo ikke telefonnummeret. Er det skikkelig teit på facebook? Anonym poster: f950288a188e23c05c79a6538c5ee657
Gjest .-L-. Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Hvis han er sjenert vil jo han slite med å ta kontakt han også^^ Når jeg var sjenert turde jeg ikke å spørre jentene jeg likte ut i det hele tatt. Det var vanskelig nok å si hei på face 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #3 Skrevet 26. februar 2013 Hvis han er sjenert vil jo han slite med å ta kontakt han også^^ Når jeg var sjenert turde jeg ikke å spørre jentene jeg likte ut i det hele tatt. Det var vanskelig nok å si hei på face Er det jeg er litt redd for, hvis han faktisk er sjenert (og av en eller annen grunn fortalte det til min venninne), så er det vel ikke store sjansen for at jeg faktisk hører noe fra han? Likevel, han sa han ville finne på noe, og dette var jeg veldig positiv til, så han vet jo på en måte allerede at jeg vil? Anonym poster: f950288a188e23c05c79a6538c5ee657
Piper Skrevet 26. februar 2013 #4 Skrevet 26. februar 2013 Jeg ville tatt kontakt, for jeg tenker ikke at det er mannens oppgave å være den som tar kontakt først. Samtidig finner du ut om han vil ha kontakt eller ikke, om han aksepterer eller ikke. Du slipper da å gå rundt og lure på hva som skjer
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2013 #5 Skrevet 26. februar 2013 Jeg ville tatt kontakt, for jeg tenker ikke at det er mannens oppgave å være den som tar kontakt først. Samtidig finner du ut om han vil ha kontakt eller ikke, om han aksepterer eller ikke. Du slipper da å gå rundt og lure på hva som skjer Men det er nettopp det, hvis dette med å treffes igjen bare var noe som datt ut av han i fylla, som han egentlig ikke mente, så vil ikke jeg sitte og gnåle om det i etterkant. Jeg hater å mase, og vil ikke ha det nei'et, evt at han ikke svarer. Derfor vil jeg ikke si noe. Anonym poster: f950288a188e23c05c79a6538c5ee657
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 26. februar 2013 #6 Skrevet 26. februar 2013 Han sa jo han ville treffe deg. Han har spelt ballen over på di side. Det er du som må ta kontakt no.
Gjest Lille-pus Skrevet 26. februar 2013 #7 Skrevet 26. februar 2013 Jammen..... Hvis du ikek vil si noe, ikke ta kontakt, - så blir du jo sittende der og vente på at han kanskje skal mote seg opp til å tørre å ta kontakt med deg. Hører du hvor dumt det er ? Send han en enkel meding på FB og høre hvordan det står til
Gjest .-L-. Skrevet 26. februar 2013 #8 Skrevet 26. februar 2013 (endret) Synes du skal kjøre tøft på jeg Hei, jeg er litt skuffet. Du sa vi skulle finne på noe, men det har ikke skjedd noe enda! :) Endret 26. februar 2013 av .-L-.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå