Gå til innhold

Hvor spiser du pølse i brød?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor er det dere stort sett bruker å spise pølse i brød? Er det på gaatekjøkken, hjemme?

Anonym poster: 0fbf21a988c48b11b1640a3109516c7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri. Det består jo bare av salt, fett og brusk.

Anonym poster: 9053670227c71a2fb16627c77cd6a72b

• Liker 1
Skrevet

Flyplassen. Av en eller annen grunn blitt en merkelig tradisjon på flyplasser :fnise: Ekstremt sjeldent ellers.

• Liker 1
Skrevet

På skoleplassen på 17.mai! :) Eller på sommeren når vi griller på stranden.

• Liker 2
Skrevet

Hjemme. Kjøper det 5-6 ganger i året og spiser det til lunsj på lørdager. Men foretrekker lompe elle hjemmelaget potetmos.

Anonym poster: ed3b10ab584a9a8e937f7ae09428e230

Skrevet (endret)

I fylla, eller når jeg har jobbet/snekret i typ 5-13 timer :fnise: Da er pølse himmelsk. Eller når jeg er på langtur i bil. Dessverre så tåler jeg ikke gluten :trist:

Og selvfølgelig på familiemiddager og politiske- seminarer og kurs.

Endret av SubHuman
Skrevet

Av og til på lengre kjørerturer, da på bensinstasjon eller evt. ferje.

En sjelden gang på IKEA.

Anonym poster: 7560f418bf1abf54c6f1a8f7b442a272

Gjest WendyClear
Skrevet

Akkurat spist det til middag hjemme :) Av tofu riktignok.

Skrevet

Så godt som aldri, dvs max en gang i året. Sist var i fjor på en ferge i mangel på noe annet.

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

Hjemme og på tur i skogen der man griller pølser på bål!

Da smaker det orntli' pølse. Da er det egentlig best med pinnebrød rundt, men brød er en god nummer 2. Eller nummer 3 etter lompe.

Men spiser aldri pølse ute, til nød på en eller annen bensinstasjon om jeg er på ferie og dritsulten eller noe sånt.

Skrevet

Kan ikke spise pølse i brød lengre, må bytte til lompe siden jeg har fått gluten allergi.

Men tidligere pleide jeg å kjøpe pølse på shell en sjelden gang jeg var ute på byen.

Foretrekker heller bakt potet etter en tur på byen, man holder seg mett lengre.

Skrevet

en gang i blandt hvis de er billige på narvesen etter en lang dag på byen. men spise det aldri opp uansett. så merkelig at jeg i det hele tatt kjøper det. er jo ikke godt sånn egentlig. sikkert bare salt sug etter ett par liter øl. Ellers aldri

Gjest Badebuksa
Skrevet

Hvem er dere merkelige mennesker som mener at pølse ikke er godt?

:vetikke:

• Liker 4
Skrevet

Sjeldent jeg spiser pølser, men når jeg gjør det er det stort sett når jeg er på veien eller griller:)

Skrevet

Det er noe merkelig med hele konsistensen, og smaken for den slags skyld. ikke direkt dårlig, litt kvalmende og klarer f.eks ike luken lenger. klarer ikke sette ord på det.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Det er noe merkelig med hele konsistensen, og smaken for den slags skyld. ikke direkt dårlig, litt kvalmende og klarer f.eks ike luken lenger. klarer ikke sette ord på det.

Da har du ikke smakt ekte pølse :) Med ekte tilbehør. Ellers liker du bare ikke pølse. Det er greit det og.

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...