Nina69 Skrevet 26. februar 2013 #1 Skrevet 26. februar 2013 Jeg vil ta med datteren min på en langweekend, for kos og shopping. Det må gjerne være billig, men er også opptatt av varmt klima ut i sept/okt. Leie av kalde Norge:) jenta mi er 13, og vil på shopping. Noen som kan anbefale en trygg plass å dra..?
freddy Skrevet 26. februar 2013 #2 Skrevet 26. februar 2013 Barcelona! Der er det varmt på denne tida og masse å finne på av severdigheter/aktiviteter i tillegg til shopping.
Nina69 Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2013 Ok, det hadde jeg ikke tenkt på som alternativ. Er det billig feks å shoppe klær her....?
freddy Skrevet 26. februar 2013 #4 Skrevet 26. februar 2013 Jeg mangler totalt shoppingenet, he-he, så dette kan sikkert andre svare bedre på enn meg. Men jeg observerte jo at de hadde masse fine og billge sko og vesker der iallfall. Og så er det dyrepark, taubane m/flott utsikt over byen, strand (er dere heldige kan været holde i september iallfall. Park Guell og La Sagrada Familia er et must. Barcelona er en nydelig og spenndende by med masse god mat også. Sjekk denne linken: http://www.reisdit.no/05/barcelona/
Nina69 Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2013 Det så spennende ut! Takk for linken:) men nå har lillejenta kommet med forslag som Praha og Italia:-O selv kom jeg over litt bilder fra Kroatia, det så ganske bra ut. Noen som har vært der...?
marsy Skrevet 28. februar 2013 #6 Skrevet 28. februar 2013 Barcelona er billig, og du finner alle de kjente butikkene + flere andre. Dessuten er det strand der, og hvis dere reiser i f.eks. september er det fortsatt veldig godt og varmt der. Ellers er det jo London, Edinburgh, København, Stockholm...? Kroatia er fint, men det er dyre flybilletter dit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå