Gå til innhold

Å tro man er noe

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så lenge man ikke skader andre, hva er så galt å tro man er noe? Hva er galt i å tro at man er pen og deilig, flink, sexy, at man betyr noe for verden, å like seg selv, eller hva det enn måtte være?

Anonym poster: d5e06d1b61c8906d7d4f85a2ba994a0d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Fordi vi har en sterk lov i Norge. Janteloven :)

Så her skal man absolutt ikke tro at man er noe.

Personlig mening? Helt idiotisk. Syns folk skal få lov til å tro hva de vil, uansett om det er om seg selv, om andre eller religion

Skrevet

Det er da bare å tro i vei :)

Bivirkninger på at du evt tror alt for mye om deg selv kan være at folk synes du er litt vel høy på pæra, etc men så lenge det ikke gjør deg noe er det bare å kjøre på.

Så lenge man er snill og grei og ikke skader andre ...... Nananana så kan man gjøre hva man vil :)

Gjest Marsvinet
Skrevet

Jeg synes at man alltid skal tro at man er noe, men dette betyr ikke at man skal oppføre seg som om man er bedre/best/fortjener særbehandling etc.

Skrevet

Har ikke noe problemer med at du tror at du er noe. Men det er når du tror du er bedre enn andre at jeg får problemer.

Skrevet

Det er en forskjell mellom å ha tro på seg selv og å være høy på seg selv. Å godta seg selv er flott og sunt, å synes at man er verdens beste kan by på problemer. Mennesker som ser seg selv som mye flottere eller dyktigere enn andre, har vanligvis lettere for å ville sjefe over eller manipulere andre, i min opplevelse. De lærer også sjelden av sine feil hvis de gjør noen, for de er jo allerede så fullkomne, ikke sant?

Har derimot ingen problemer med de som tenker " Jeg er ok som jeg er. :)".

Anonym poster: c78e144e19b04574b106ac442a5c9be8

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

Ikke noe, så lenge det ikke går til hodet på deg og du blir heeelt høy på pæra

Skrevet

Ts snakker om de som ikke har noe nedlatende holdninger og som genuint har tro på seg selv uten å la noe gå utover andre...

Jeg bryr meg ikke om hva andre mener om alle på livets lyse side.

Jeg er der selv og løfter alle gjerne opp og frem. Jeg er der jeg også. Oppe og fremme. På solsiden.

Det gir perspektiver å steinsette veiene med takk.

Du kan velge å ville ta grep. Å ville kan gjøre en forskjell.

Forsøk å favne lyset,

lyset i ditt eget liv,

så du kan tenne lys

i andres liv.

Noen mennesker gjør rommene våre

større, lysere og vakrere.

Og om de synes de er noe, så vit ingen jantelov når inn i lyset.

Det er noe helt annet med de som tror de er noe ved å rakker ned på andre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...