Gå til innhold

Marc by Marc Jacobs


Adhara

Anbefalte innlegg

Hvor kjøpte du din MbMJ veske?

Hvor mye ble totalprisen inkludert eventuell toll og frakt.

Legg gjerne ut bilder om du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en Classic Q Lil Ukita. Kjøpte min hos Shopbop.com. Jeg kjøpte vesken og en pcveske, og betalte mindre for begge deler enn det bare vesken koster i Norge. Men jeg handlet da Shopbop hadde 20 % avslag (de har den noen ganger i året) Kan iallefall anbefale å handle der. Går kjempe kjapt og de tar seg av fortolling for deg, så man slipper det.

Ser at Shopbop har spring event nå.

Anonym poster: 08498bb6c54f1060ac4d27b5a742448a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg går for Shopbop selv, de har akkurat den vesken og fargen jeg ønsker meg.

Vet du sånn ca når Shopbop har disse salgene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg går for Shopbop selv, de har akkurat den vesken og fargen jeg ønsker meg.

Vet du sånn ca når Shopbop har disse salgene sine?

Som sagt, så har de spring event nå. Ellers så kan du jo registrere deg som bruker der, og da får du mail når de har kampanjetilbud :biggrin:

Hvilken veske skal du ha?

Anonym poster: 08498bb6c54f1060ac4d27b5a742448a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler.. eh, en del *kremt*.. på Shopbop; anbefaler det virkelig! Også er det så fiiint, for de beregner tollen for deg der, og likevel blir det megabillig. Og det å få pakka på døra i stedet for å måtte gå på postkontoret og betale i dyre dommer er sååååååå digg :laugh:

Det eneste jeg har fra MBMJ (unntatt sko) er en pc-veske og en lommebok, begge fra Shopbop. Tror jeg betalte kanskje 400 kr eller noe for pc-veska, latterlig billig. Også så fin, ikke sånn gummigreie som de fleste andre har! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt, så har de spring event nå. Ellers så kan du jo registrere deg som bruker der, og da får du mail når de har kampanjetilbud :biggrin:

Hvilken veske skal du ha?

Anonym poster: 08498bb6c54f1060ac4d27b5a742448a

Jeg sikler på Petal to the Metal Natasha i nude :)

Har også lyst på en Francesca, Hilier Hobo osv osv osv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler.. eh, en del *kremt*.. på Shopbop; anbefaler det virkelig! Også er det så fiiint, for de beregner tollen for deg der, og likevel blir det megabillig. Og det å få pakka på døra i stedet for å måtte gå på postkontoret og betale i dyre dommer er sååååååå digg :laugh:

Det eneste jeg har fra MBMJ (unntatt sko) er en pc-veske og en lommebok, begge fra Shopbop. Tror jeg betalte kanskje 400 kr eller noe for pc-veska, latterlig billig. Også så fin, ikke sånn gummigreie som de fleste andre har! :nigo:

Åh, det hørtes fint ut! Da er jeg sikker på at jeg skal bestille der, litt etterhvert :)

Har så lyst på den veska at det gjør vondt i kneet :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...