Gå til innhold

For trang forhud

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min har alt for trang forhud. Når den blir stiv vipper den veldig mot den ene siden, helt skjev. Må praktisk talt rive og slite for å få dratt forhuden ned når jeg skal suge han. Jeg skal også være så ærlig og si at det ser innmari stygt ut. En penis er i all hovedsak ikke veldig pen i utgangspunktet, men hans er faktisk direkte stygg å se på...

Han har ikke snakket selv om at dette er et problem for han, men jeg merker at det har begynt å bli et problem for meg. Jeg har lest at man kan få utført en liten operasjon på dette hvor man bare snitter litt i forhuden. Problemet mitt er at jeg ikke vet hvordan jeg skal ta opp dette uten å såre han. Noen som har noen tips til å få sagt dette på en skikkelig måte, uten at det blir kritikk?

Anonym poster: 89782b2fe8102d93dde5dff637d46bbf

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

:klo:

må du rive og slite for å dra ned forhuden Det må gjera jævlig vondt! Det går an å få utført operasjon på det. Spør om han er villeg til det.

Og nei, ein penis er ikkje stygg å sjå på!! :opplyser:

Skrevet

Ja, jeg må bruke makt for å få dratt det ned.. Er jo helt sinnsykt. Han har ikke klaget på at det er et problem, men det MÅ det jo være.

Skrevet

Det høres skikkelig ubehagelig ut... Kjæresten min er omskåret fordi han hadde for trang forhud, jeg vet ikke hvor gammel han var da han tok operasjonen, men det er i hvert fall en løsning som fungerer. Det ser bra ut også, og er lettere å holde rent, så det er flere fordeler. Det kan påvirke følsomheten, men jeg vil anta at det er verre å måtte rive og slite for å få til å ha sex.

Anonym poster: 80e51988d5aaba9e02482cb7a5a8bca8

Skrevet

Du får nevne det så smått at, "du har litt trang forhud, er det plagsomt?" eller noe. Men jeg synes ikke han skal operere med mindre det plager ham. Plager det deg, er det mer ditt problem liksom...

Hyggelig at du synes penisen til kjæresten din er stygg å se på. Lurer på om han mener det samme om hufsa di :fnise:

Anonym poster: 6849ea50f154134844923f78d41d547e

Skrevet

TS

Haha, huff jeg leste gjennom her nå. Slemt sagt av meg, frustrasjonen som snakket der. Men det er sant likevel. Nei han bør jo ikke operere seg om det ikke plager han. Tror ikke egentlig at det gjør det, da han har funnet alternative måter å runke på osv uten å måtte "flytte" på forhuden.

Får meg liksom ikke til å ta det opp. Å ta det etter sex blir så rart, og å ta det uten å "være inne på temaet" blir jo helt feil. Vil jo ikke at han skal tro jeg går og tenker på dette ofte.

Skrevet

Eksen min hadde for trang forhud. Han kjøpte kortisonkrem på apoteket, og vips så var det i orden for han. Men jeg mener å huske at han syntes at det var veldig vondt da man dro ned forhuden fordi den var for trang. Jeg hadde nok behandlet den pent om jeg var deg.

Anonym poster: 3e4821f58e0f2b54a0e05d4b19235d65

Skrevet

Kortisonkrem, ja. Det kan jeg kanskje foreslå. Men måtte dette brukes hver gang, eller ble det brukt i sammmenheng med å "utvide" forhuden?

Nei,herregud, jeg er jo forsiktig. Når jeg skriver "rive og slite" er det jo selvfølgelig i billedlig forstand.

Skrevet

En jeg kjenner hadde trang forhud der nede, han tok operasjon på spesialklinikk og nå har han ufattelig mye og deilig sex hele tiden:), lønner seg å operere :)

Skrevet

Brukes en periode. Ikke rett før akten, men at han smører det på og trekker litt tilbake x antall ganger i uken til det er i orden. Men det har ikke all verdens effekt på de fleste, så det er mulig operasjon er best.

Enten kan en omskjæres, eller så kan en utføre såkalt forhudsplastikk. Snittes opp og sys sammen på en måte som gjør det videre. Jeg gjorde det for noen år siden, og jeg er storfornøyd. Litt pinlig med en fin sykepleier midt i 20-årene som bisto under en slik operasjon i lokalbedøvelse, men det var verdt det. Det er ikke alltid en slik operasjon hjelper, til forskjell fra omskjæringen, men hjelper for de aller fleste. Ville også gjort det privat, det offentlige var så ufattelig udugelig at jeg hoppet ut av køen og ordnet det privat.

Hvordan du skal foreslå det, derimot, har jeg ikke noe godt råd om. Jeg gjorde det på eget initiativ.

Anonym poster: a071beaf50770ba5abc495d88b028520

Gjest Sunheart
Skrevet

Om han runker på sitt eget vis uten å dra forhuden tilbake vil ikke problemet løses. Han må trene seg på å dra tilbake litt etter litt når han runker eller når du suger han . Forhuden vil da etterhvert utvide seg og det vil føles bedre

Skrevet

Er det ikke også problem med hygienen om han ikke får dratt forhuden tilbake?

Høres ikke delikat ut å suge han.

Skrevet

Vipper mot den ene siden...

Det høres ut som noe jeg ville anbefalt ham å gå til lege med.

Skrevet

Om han runker på sitt eget vis uten å dra forhuden tilbake vil ikke problemet løses. Han må trene seg på å dra tilbake litt etter litt når han runker eller når du suger han . Forhuden vil da etterhvert utvide seg og det vil føles bedre

Vær jævlig forsiktig, i hvert fall. Ekstremt sensitivt og veldig tynn hud. Ikke dra en milimeter lenger enn han synes er ok. Holdt på med det der i bortimot to år selv, dummeste jeg har gjort smertemessig. Kortison eller eventuelt operasjon anbefales, den huden der kan du ikke bare uten videre dra i litt etter litt til det holder.

Anonym poster: a071beaf50770ba5abc495d88b028520

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...