Gå til innhold

Fødselen er i gang!!!


Ruby

Anbefalte innlegg

Fødselen er nå i gang, dvs. vannet mitt gikk i morges kl. 07, og da jeg ringte sykehuset fikk jeg beskjed om å komme inn for å sjekke at alt var bra. Jeg ringte så til Rubymannen, som nettopp hadde dratt på jobb for å si ifra at han måtte komme hjem. Han var her på 5 min...

Da vi kom inn til sykehuset, så ble vi mottatt av ei kjempehyggelig jordmor, og ble vist inn på et undersøkelsesrom. Der målte vi puls og hjertelyd + sammentrekninger i livmoren. Mens jeg lå der, begynte jeg å få noen kraftige tak akkurat som menssmerter, bare litt sterkere. Det har jeg nå hatt med jevne mellomrom (5-10 min.). Så det har jeg hatt siden 09:50 og nå er kl. 15:15. Fikk beskjed om at vi godt kunne reise hjem en tur, helt frivillig, så det gjorde vi. Jeg er jo skrevet inn da.

Så hvis det ikke skjer noe innen kl. 08:00 i morgen, så setter de i gang fødselen. Så nurket får vi hilse på veldig snart og det gleder vi oss utrolig mye til! Hvis jeg rekker det, skriver jeg et innlegg før vi reiser tilbake til sykehuset! Ønsk oss lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OJ OJ OJ! Så spennende!

Håper alt går bra, og at du får en fiiin fødselsopplevelse!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til!

Min fødsel begynte på samme måte som din!

Nå sitter med en skjønn jente i armene og skriver med en finger!

Gleder meg til høre fortsettelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Lykke til, Ruby!!

Jeg håper at du får en like fin opplevelse på SØF som det jeg hadde på onsdag! Gleder meg til å lese oppdateringen din!

klem, Ragnhils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...