Gå til innhold

For trang

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jente på 19 år her som har noen spørsmål som jeg har lurt på i en lang stund..

Jeg har ikke hatt sex på snart 3 år, i og med at jeg er en ganske så seriøs jente som ikke tar hva som helst. Skal en del til for å få lokket meg til sengs for å si det på den måten. Jeg var 16, ung og dum og lå med to gutter jeg ikke en gang hadde følelser for. "Fylla har skylla" er det ikke det en sier når en er så ung å gjør ting en angrer på i etterkant? Uansett, jeg har hatt "sex" 3 ganger i mitt liv, og jeg gruer meg noe helt sinnsykt til neste gang det skjer med en jeg faktisk liker godt. Hver gang jeg har ligget med en gutt å han skal penetrere på meg, så kommer han ikke inn.. Si at ca 3 cm kommer inn, så sier det stop. Akkurat så det er ett sperre inni meg som absolutt ingenting trenger gjennom.. Nytelse av sex har jeg aldri opplevd, og jeg vet jo at jeg har mistet jomfrudommen - så det er ikke dette.. De siste årene har jeg tenkt over det og prøvd meg med forskjellige dildoer, men det hjelper absolutt ingenting! Selv ikke meg selv, som jeg er mest trygg på her i vergen kommer gjennom. Det gjør så vondt!

Er det normalt å være så trang som dette? Gruer meg virkelig til jeg skal ha sex for første gang med en fremtidig kjæreste og han ikke en gang kommer inn i meg.. Det må jo være ett stort nederlag..

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre, eller har opplevd lignende? Har ikke en viss anelse, dette er ett problem for meg.. Har hatt lyst til å ha sex flere ganger med en jeg tidligere hadde gangen i, men stoppet opp med tanken om at "han kommer ikke inn i meg uansett".,

Er jeg rar? :-(

Anonym poster: b389afb5c0dc3f2e2d6b7a24b9bafe6d

Videoannonse
Annonse
Gjest blomkvisten
Skrevet

Du er ikke rar, mange som har det på den måten ;-)

Skrevet

Jeg hadde det sånn da jeg debuterte seksuelt. Jeg og min daværende kjæreste måtte forsøke veldig mange ganger før han kom gjennom.

Skrevet

Jeg hadde det sånn da jeg debuterte seksuelt. Jeg og min daværende kjæreste måtte forsøke veldig mange ganger før han kom gjennom.

godt og høre jeg ikke er alene! :)

Skrevet

Dette hørtes rart ut.. Har jomfruhinna di sprukket burde jo ikke sex være noe problem?!

Skrevet

Du burde teste ut litt med deg selv. Fingre, kjøpe deg litt mindre vibratorer etc :) så blir du sikkert litt større der nede etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...