Gå til innhold

Inngrodd hår i lysken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg våknet i natt av at jeg hadde vondt et sted i lysken, og oppdaget at jeg hadde en liten kul der. Da jeg stod opp i dag var kulen større og smerten var verre, og nå utover dagen er det blitt enda verre! Det er smertefullt bare det å gå.

Jeg lurer på om det kan være et inngrodd hår, men er veldig usikker siden det er bittelittlitt lengre unna underlivet enn der jeg har hår . Det er ikke rødt eller noe, kanskje mer hvitt enn rødt, og den lille kulen er blitt avlang og er ca. 1x3,5cm.

Er det noen som vet hva det kan være? Er det inngrodd hår?

Og hva gjør man med det? Da jeg søkte litt på det stod det at noen må dra til legen og få byllen snittet opp for å få ut håret og væsken. Jeg har store problemer med å skulle kle av meg og la noen "holde på" der nede pga. tidligere overgrep.

Er det noen som har hatt det samme? Kan det komme ut av seg selv?

Anonym poster: f45c0bcafa1ec6289d10d7bc93324d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt det samme, og er det som meg, går det aldri over. For om den forsvinner, er dens rot forstatt er og den kan gro igjen når som helst. Det kan også kommer flere... Det der er en helvete!!

Du må hos legen før den forsvinner, slik at han kan ta en prøve og gi deg riktig medisin mot den.

Ikke vent, bestill time og forklar saken din slik at du får time fort, ellers kan den forsvinne før du får den...

Lykke til videre :)

Anonym poster: 92a53a23c55d9ec08604d6ad45465e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...