NIKI Skrevet 22. mars 2004 #1 Skrevet 22. mars 2004 Hei! Lurer på hvordan man får rundstykkene sprø? Har bakt et par ganger nå, men ikke fått det til helt. Noen tips?
Gjest Meg Skrevet 22. mars 2004 #3 Skrevet 22. mars 2004 Pensle litt vann på dem før du setter dem inn i ovnen
NIKI Skrevet 22. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2004 Takk for tips Bruker dere vann eller melk, eller begge deler når dere baker?
Brunhilde Skrevet 22. mars 2004 #5 Skrevet 22. mars 2004 Hvis du vil ha rundstykker med sprø skorpe er det lurt å bruke bare vann i deigen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå