Gå til innhold

Er denne bilen verdt pengene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ser veldig ærlig fresh og fin ut. skeptisk til så gammel vag med autogir, men kilometerstanden er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser veldig ærlig fresh og fin ut. skeptisk til så gammel vag med autogir, men kilometerstanden er helt ok.

Takk for svar. Hvorfor er du skeptisk til det? Får biler med autogir mer feil enn biler manuell ifht alder?

Og er dt vanlig å prute? Hvor mye bør jeg gå ned? Skal se på bilen i morgen.

Anonym poster: a59ba443d1ce5428b4661bc8849f9b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de får ikke nødvendigvis mer feil, men slitasjeskader på en automatkasse er veldig dyrt å fikse. det er også potensielt fler elektriske feil med den.

jeg vil forøvrig bemerke at bilen har nye skilter. det betyr at den har vært avregistrert. synes den ser fryktelig fresh ut i lakken. kan bilen ha vært skadet og pusset opp igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de får ikke nødvendigvis mer feil, men slitasjeskader på en automatkasse er veldig dyrt å fikse. det er også potensielt fler elektriske feil med den.

jeg vil forøvrig bemerke at bilen har nye skilter. det betyr at den har vært avregistrert. synes den ser fryktelig fresh ut i lakken. kan bilen ha vært skadet og pusset opp igjen?

Takk for perspektiv. Skal finne ut av det før jeg legger bud-

Anonym poster: a59ba443d1ce5428b4661bc8849f9b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for perspektiv. Skal finne ut av det før jeg legger bud-

Anonym poster: a59ba443d1ce5428b4661bc8849f9b8e

OM så er tilfelle, så er det kort veg til å justere kilometer. spør om de kan dokumentere eierforhold på bilen, og få skrevet eventuell skadehistorie i kontrakten - om de eventuelt garanterer at bilen har vært skadefri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen og standen så bra ut, det jeg reagerte på var selve annonsen bla med "kupp, kupp, kupp". Dette behøver ikke nødvendigvis ha noe å si for bilen. Selv om den er 97-modell er den ikke gammel, heller ny i mine øyne da min bil er 86-modell opel. Det eneste som faller meg inn er at golf ofte krever mer vedlikehold enn andre typer biler, også kommer det an på om eier har brukt understellsbehandling. Dette sørger bla for at bilen ikke ruster så lett i bla ramma. Forøvrig enig med alt JackPreacher skriver her. Generelt kartlegge historikk på bilen, når den ble registrert med nye skilter og hvorfor. Du bør også ha med deg en lommelykt for å sjekke at det ikke er rust som er blitt dekka over i bla motor, under skjermer, under, bagasjen, inni slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen og standen så bra ut, det jeg reagerte på var selve annonsen bla med "kupp, kupp, kupp".

Personen som har skrevet annonsen har neppe norsk som førstespråk, det kan gi litt klossete formuleringer.

Anonym poster: 86432e0154fb45a7b4ba202460edf65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forøvrig obs på at det skjer en del svindel med biler i denne prisklassen i østlandsområdet. Ikke møt opp på ett øde sted med lomma full av kontanter for å se på bilen. Avtal heller å møtes på en bensinstasjon hvor det alltid er folk og kameraer.

Anonym poster: 86432e0154fb45a7b4ba202460edf65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

nå har jeg oppkjøring om 9 dager, kunne ikke vært kvalmere og blekere.

blir deilig å bli ferdig med dette styret her, bare jeg består!

jeg tar gjerne i mot tips til fobredelser til oppkjøring.

Anonym poster: 24963bdce39ce1cd24e10bf713b5d9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg oppkjøring om 9 dager, kunne ikke vært kvalmere og blekere.

blir deilig å bli ferdig med dette styret her, bare jeg består!

jeg tar gjerne i mot tips til fobredelser til oppkjøring.

Anonym poster: 24963bdce39ce1cd24e10bf713b5d9d3

Hva har dette med HI å gjøre??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har dette med HI å gjøre??

Det lurte jeg også på, hehe...

Jeg kjøpte bilen og har hittil vært fornøyd :)

Takk alle sammen.

TS

Anonym poster: a59ba443d1ce5428b4661bc8849f9b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...