Gå til innhold

Tur til Tyskland/Kiel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen forslag for hva jeg skal gjøre?kjøpe?

eller butikker dere anbefaler best?

skal reise med color line og det er flrste gangen

setter pris på svar

takk

Anonym poster: 79c6c27350103c6653f8a2b6db9315e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva du skal kjøpe er vel ikke så enkelt å gi deg råd på da dette er vel opp til deg selv.

Når du kommer av båten i Kiel så har du 4 timer før den går igjen.

Rett opp i gaten ( ca 5 minutter å gå) så er det er kjempestort shoppingsenter. Man kan sikker gå der i mange dager og der er alt mellom himmel og jord så det kommer vel ann på om det er noe du trenger / har lyst på og som er billigere der en hjemme.

Ombord nede er det en ok taxfri butikk så kanskej du finner noe der også.

Ellers kan du ombord besøke badeland, treningssenteret og boblebadet eller spa om du vil.

Spise god mat og se på showet i teateret eller danse i restauranten oppe eller sitte på puben i handlegaten.

Kikke i butikkene, eller bare finne en stol og kikke på livet.

Det pleier å være noe danseoppvisning i hovedgaten på ettermiddagen og mener det har vært undervisning i dans også.

God tur. Skal selv snart samme turen for fjerde gang.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barista

Spennende tur bort, men fryktelig kjedelig på tilbaketuren, er min mening. Hvis dere spytter i litt penger, så har de meget god mat på Oceanic a la Carte. I kiel så er det som nevnt ovenfor ett fantastisk stort shoppingsenter rett oppover gaten, der finner du alt. Ellers har du ett spa også, hvis du ikke er shoppingtypen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noe som er billigere enn her hjemme?og hva burde jeg kjøpe som er veldig billigere enn her hjemme?jeg skal ditt i morgen for første gang

hvordan er det å spise der?er det dyrt?

Anonym poster: 79c6c27350103c6653f8a2b6db9315e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noe som er billigere enn her hjemme?og hva burde jeg kjøpe som er veldig billigere enn her hjemme?jeg skal ditt i morgen for første gang

hvordan er det å spise der?er det dyrt?

Jeg må tenke meg om å komme på noe som er dyrere i Tyskland enn hjemme i Norge.... Vi kjøper alltid kjøtt, pålegg, ost (pass på tollkvoten, må maten kjøles?), spennende godteri, øl/vin/sprit. Hvis du kjøper klær er det nok ikke pga prisen, det er ikke så mye billigere, men større utvalg.

Anonym poster: 52aa363ec7a5dd0c93f13e364f158211

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå over brua og fortsett videre fra kjøpesenteret (kart har de på båten), da kommer du til handlegata. Her er det mer enn inne på senteret, men først og fremst: en DM. Der har de hå billige kosmetikk og hudpleieprodukter (Balea heter merket), hårfarge til 4€ og masse annet man sparer penger på.

Anonym poster: 243dd98321a7d9c546afaaec5b57ac6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da er jeg tilbake fra reisen og anbefaler sterkest til alle

oh my god skipet var helt flott restaurantet som ble anbefalt øverst var helt superr

skal ditt igjen til sommeren.

Anonym poster: 79c6c27350103c6653f8a2b6db9315e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...