Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen siste ord til deg

Ta de med deg, de er ikke ment som kritikk, bruk de konstruktivt:

- Ikke lyv

- Ikke lat som om du bryr deg om du egentlig ikke gjør det

- Ikke sleng fra deg komplimenter KUN fordi du vil at hun skal like deg, da du egentlig vet at du kun vil mate ditt eget ego etter at du har henne på kroken

- Ikke spill på følelsene hennes, de er ikke der for å utnyttes

- Vær genuin

- Vær obs på signalene du sender

Jeg er ødelagt, det er ikke mer igjen å fikse på. Kan ikke limes sammen enda en gang.

Fortsett å vær snill, men bruk hodet! Det er lov å være egoistisk, og det er lov til å like oppmerksomhet, men ikke gå så langt at du lurer noen for å oppnå ros og gode tegn. Den du får de fra kan ha ofret mye for å gi deg de ordene og tankene. DEN personen kan ha fått et håp, etter at de trodde alt håp var ute.

Man ødelegger et menneske som har tatt sin siste sjanse, om man tuller med de.

Anonym poster: 6e64ad1cd8419a5e2da3fd0320866d8f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper han tar til seg ordene dine og blir hjerteknust selv.

Anonym poster: d6e0be8e5d4845931bd5b03f92d4cac6

• Liker 3
Skrevet

:klo:

Anonym poster: 40f87ccccbe4831ff1376762a95b6541

Gjest Knustehjertet
Skrevet

Jeg kunne hadde skrev det selv....

Føler med deg!

Skrevet

Jeg kunne også skrevet dette til en viss person. Over nå, og jeg sliter med tankene, løgnene...

Har du kontakt med vedkommende ts?

Hvor lenge var dere sammen?

Følte du at alt var løgner?

Angrer han?

Skrevet

Jeg kunne også skrevet dette til en viss person. Over nå, og jeg sliter med tankene, løgnene...

Angrer han?

Hvorfor vil dere alltid ha menn til å angre? Kan dere ikke bare gå videre da?

Anonym poster: 7a4f0475311304334255570e92499e36

Skrevet

hvorfor ikke si det til HAM istedet for å bruke "offentlig rom"? blir det mere effektfullt slik? føles det bedre? er det en slags tvungen fokus?

Skrevet

Hvorfor vil dere alltid ha menn til å angre? Kan dere ikke bare gå videre da?

Anonym poster: 7a4f0475311304334255570e92499e36

Jeg sa ikke at jeg vil ha han til å angre. Jeg spurte ts om han angrer.

Skrevet

Angrer han?

Nei, jeg vil ikke ha kontakt med han lenger. VI var sammen i 6 måneder.

Jeg føler han var en løgner fordi han brukte så lang tid på å få meg til å åpne meg, jeg var bestemt på at jeg var ferdig med menn. Da han endelig klarte det viste det seg at det var målet hans. Jeg var en utfordring for han og hans ego. Han skulle ha meg, og da han klarte det var han ferdig.

Skrevet

hvorfor ikke si det til HAM istedet for å bruke "offentlig rom"? blir det mere effektfullt slik? føles det bedre? er det en slags tvungen fokus?

Fordi jeg tror andre kan lære noe av det. Håper ihvertfall det. Han brukte et år på å få meg til å åpne meg, det var målet hans. Så var vi sammen i 6 måneder. Jeg var en utfordring, og det var alt. Han trengte den utfordringen for å mate sitt eget ego.

Jeg håper andre tenker seg om før de bruker noen slik. Derfor.

Skrevet

Nei, jeg vil ikke ha kontakt med han lenger. VI var sammen i 6 måneder.

Jeg føler han var en løgner fordi han brukte så lang tid på å få meg til å åpne meg, jeg var bestemt på at jeg var ferdig med menn. Da han endelig klarte det viste det seg at det var målet hans. Jeg var en utfordring for han og hans ego. Han skulle ha meg, og da han klarte det var han ferdig.

Mener du sex, eller alt ( følelser, sex, hele pakka )?

Var det han som dumpa deg, eller du som dumpa han?

Huff, føler med deg...

Skrevet (endret)

Fordi jeg tror andre kan lære noe av det. Håper ihvertfall det. Han brukte et år på å få meg til å åpne meg, det var målet hans. Så var vi sammen i 6 måneder. Jeg var en utfordring, og det var alt. Han trengte den utfordringen for å mate sitt eget ego.

Jeg håper andre tenker seg om før de bruker noen slik. Derfor.

jeg merker meg at vi får din side av historien her. det kan hende den er sann, det kan hende det er fler sider. hvem vet?

det jeg også merker meg er at du tar dette for åpne dører. det er ikke noen bra ting, spør deg selv hva han lærer av det.

Endret av JackPreacher
Skrevet

Og dèt kommer fra deg, du som har skrevet en masse poster der du forteller oss om hvor knust du har vært etter eksen din?

Du er ekspert på å bruke "det offentlige rom" selv, så hvorfor kritisere andre.

Skrevet

jeg merker meg at vi får din side av historien her. det kan hende den er sann, det kan hende det er fler sider. hvem vet?

det jeg også merker meg er at du tar dette for åpne dører. det er ikke noen bra ting, spør deg selv hva han lærer av det.

Jeg har da ikke skrevet noe navn, og kan aldri tenke meg at han vet hva kvinneguiden er en gang. Om han lærer noe av det vet jeg ikke, men jeg har fortalt han hva han har gjort med meg. Grunnen til at jeg skrev det her er at kanskje noen andre kan lære noe av det, og for å få det ut.

Skrevet

Jeg har da ikke skrevet noe navn, og kan aldri tenke meg at han vet hva kvinneguiden er en gang. Om han lærer noe av det vet jeg ikke, men jeg har fortalt han hva han har gjort med meg. Grunnen til at jeg skrev det her er at kanskje noen andre kan lære noe av det, og for å få det ut.

oook.

Skrevet

Og dèt kommer fra deg, du som har skrevet en masse poster der du forteller oss om hvor knust du har vært etter eksen din?

Du er ekspert på å bruke "det offentlige rom" selv, så hvorfor kritisere andre.

aw, så søtt. merker du at jeg skriver for å lære om hvordan ANDRE takler? ikke i direkte tale til HENNE/DE?

slutt å fokusere så jævlig på meg, det er ikke jeg som er temaet her. "gjest".

Skrevet

oook.

Er det rart?

• Liker 1
Skrevet

aw, så søtt. merker du at jeg skriver for å lære om hvordan ANDRE takler? ikke i direkte tale til HENNE/DE?

slutt å fokusere så jævlig på meg, det er ikke jeg som er temaet her. "gjest".

Stått opp på feil ben i dag?

Hold deg unna tråden, da, hvis den er så provoserende for deg.

Skrevet

Mener du sex, eller alt ( følelser, sex, hele pakka )?

Var det han som dumpa deg, eller du som dumpa han?

Huff, føler med deg...

Lurer også på dette ts!

Skrevet

Lurer også på dette ts!

Sex, følelser, alt

Han mistet interessen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...