Gå til innhold

Tragiske tragiske tragiske....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel i et par måneder, og prøver å få livet til å gå videre. Har meldt meg på Sukker og vært ute på byen.

Blir bare så skuffet over begge stedene! Er jeg for kravstor? Ingen når opp til eksen.

På Sukker er det overveldende mange menn jeg synes virker direkte tragiske. Førstesidebildet er fint, men på de neste bildene så viser det seg at de er utrente, dvaske, harry, og virker direkte sleipe mange av dem. Bybilder, drikkebilder, klysete blikk, de standard naturbildene... Nei, jeg får ikke interesse for noen av dem. Bare tanken på å ha sex med noen av dem gir meg frysninger.

Byen, enda verre. Jeg var lei av byen allerede før jeg møtte eksen. Nå er jeg enda mer lei. Jeg begynner å føle meg som ei halvgammel røy som desperat pynter seg opp og går rundt med stivt smil, lei av livet. Det er ikke morsomt på byen lenger, med mindre det er den årlige barndomsvenninneturen hvor alle blir sanseløse.

På jobb er det ingen aktuelle. Melde meg på fritidsaktiviteter? Har ikke tid. Dessuten, på hvilke fritidsaktiviterer skal jeg møte de bra gutta på min alder?

Det hjelper ikke akkurat å vite at eksen svømmer i tilbud fra kvalitetsdamer.

Anonym poster: fb4f298c345565789a0d81b48384c1d6

Videoannonse
Annonse
Gjest Grasjur
Skrevet

Høres for meg ut som du ikke er over eksen din i det hele tatt. Ikke rart det er vanskelig å finne en ny da :)

• Liker 6
Skrevet

Det er veldig tydelig at du ikke er over eksen. Kom deg over eksen først. Det virker også som du stresser fælt med å møte noen. Hva med å ta litt fri fra dating og bare nyte livet? Plutselig så møter du noen. Kvinner som oser av livsglede og selvsikkerhet har større sjangse for å tiltrekke seg menn.

Når du selv sier at du føler deg desperat og som ei røy, så er det kanskje ikke rart at det ikke hagler med tilbud.

Anonym poster: 6f143be04f7a3929d865c3e42199722c

• Liker 2
Skrevet

om ingen når opp til eksen så er du vel ikke over han.

og noen måneder er ikke akkurat veldig lenge, i hvert fall ikke for oss på singelforumet.

Anonym poster: e31df993e0a09665fdf8fcdba54e472a

• Liker 2
Skrevet

Jeg var singel i flere år før jeg møtte eksen, og det med han varte ikke så lenge. Nå er jeg tilbake til scratch igjen, bare med et enda verre utgangspunkt enn før jeg møtte han.

Jeg vet han ikke er den rette for meg, så hvorfor skal jeg ikke kunne komme over han kjapt?

Anonym poster: b62a5fc1837dfd9ec1678df45d36984c

Skrevet

Jeg var singel i flere år før jeg møtte eksen, og det med han varte ikke så lenge. Nå er jeg tilbake til scratch igjen, bare med et enda verre utgangspunkt enn før jeg møtte han.

Jeg vet han ikke er den rette for meg, så hvorfor skal jeg ikke kunne komme over han kjapt?

Er du veldig utseendebevisst?

Skrevet

Du har vært singel et par måneder - du kan vel strengt tatt ikke regne med at du burde ha funnet en ny mann du vil ha allerede. Og på Sukker er det mye forskjellig, jeg ble kjent med flere hyggelige menn der, og det er absolutt flere som ser bra ut. Om du ikke ser noe positivt med noen der, er det kanskje litt fordi du ikke er så klar for å møte noen på den måten ennå. Det er heller ikke noe galt i å gå fort videre etter et brudd, men en må jo uansett være på et punkt mentalt hvor det kjenner naturlig, at en har en innstilling som gjør at en får lyst til å bli kjent med noen nye.

Anonym poster: c972d941672f59eceb20180c15f91755

Skrevet

Er du veldig utseendebevisst?

Trodde ikke det, men. De jeg har vært sammen med har bare vært vanlige gutter i mine øyne. Aktive og slanke, noe muskler, nøytrale klær av kvalitet som passer, helt ok hårklipp uten for mye styling. De var rene og delikate. De fleste på Sukker ser himla udelikate ut.

Skrevet

Jeg har vært singel i et par måneder, og prøver å få livet til å gå videre. Har meldt meg på Sukker og vært ute på byen.

Blir bare så skuffet over begge stedene! Er jeg for kravstor? Ingen når opp til eksen. Ikke i det heletatt. Jeg blir bare helt motløs av å skulle finne en mann. Syns det er så mange rare menn på sukker, enda så virker det som det er der folk finner hverandre i dag..På byen er jeg redd de fleste er useriøse, men jeg har liten erfaring med å treffe menn herfra så skal ikke si noe for sikkert.

På Sukker er det overveldende mange menn jeg synes virker direkte tragiske. Førstesidebildet er fint, men på de neste bildene så viser det seg at de er utrente, dvaske, harry, og virker direkte sleipe mange av dem. Bybilder, drikkebilder, klysete blikk, de standard naturbildene... Nei, jeg får ikke interesse for noen av dem. Bare tanken på å ha sex med noen av dem gir meg frysninger. Helt enig! Hvor blir det av de kjekke og ordentlige mennene? Er de hjemme med kona si? :(

Byen, enda verre. Jeg var lei av byen allerede før jeg møtte eksen. Nå er jeg enda mer lei. Jeg begynner å føle meg som ei halvgammel røy som desperat pynter seg opp og går rundt med stivt smil, lei av livet. Det er ikke morsomt på byen lenger, med mindre det er den årlige barndomsvenninneturen hvor alle blir sanseløse.

På jobb er det ingen aktuelle. Melde meg på fritidsaktiviteter? Har ikke tid. Dessuten, på hvilke fritidsaktiviterer skal jeg møte de bra gutta på min alder? Treningssenter? Mange vakre menn der, men tror ikke helt på treningssenter som sjekkearena, mulig jeg tar feil.

Det hjelper ikke akkurat å vite at eksen svømmer i tilbud fra kvalitetsdamer. Kvalitetsdamene er overalt, mister helt selvtilliten av de. Jeg har imidertid lagt merke til at de som vi damer mener er kvalitetsdamer, ikke alltid er kvalitetsdamer i menns øyne. Så egentlig syns jeg ikke du bør la de vippe deg av pinnen :)

Jeg syns det er så mange gamle menn på sukker! Hva syns du? Jeg er i allefall ikke interessert i menn som er 10-15 år eldre enn meg. Hvor er gutta rundt 30?

Anonym poster: fb4f298c345565789a0d81b48384c1d6

Anonym poster: 97d652ebaf1467399e08a5bcb5a66226

Skrevet

@TS: jeg er der, og jeg er 30...

Skrevet

Nyt tiden fremover som singel og begynn letingen i august en gang.

Skrevet

Er det i august det skjer? :)

Skrevet

Er det i august det skjer? :)

I august er sommeren over :P

• Liker 1
Skrevet

Men jeg ønsker meg kjæreste nå da, syns det er lenge å vente til august hehe.

Skrevet

@TS: jeg er der, og jeg er 30...

Normalt kledd, sunn kropp og ellers normal?

Skrevet

Normalt kledd, sunn kropp og ellers normal?

Normal og normal, er i hvert fall "normalt" oppegående. Kler meg ikke som en dass, men heller ikke for stivt. Kanskje et par kg for mye iht. BMI-skalaen, men jeg trener minst 3 ganger/uke, har en god utdannelse og jobb, er selvstendig. Du får ta det for hva det er ;)

Skrevet

Normal og normal, er i hvert fall "normalt" oppegående. Kler meg ikke som en dass, men heller ikke for stivt. Kanskje et par kg for mye iht. BMI-skalaen, men jeg trener minst 3 ganger/uke, har en god utdannelse og jobb, er selvstendig. Du får ta det for hva det er ;)

Nick?

Skrevet

Han kaller seg vel Sjonkelrolf?

Nick?

Anonym poster: 046f1e44ad1544767baabcacd31f93e0

Skrevet (endret)

Anonym poster: 046f1e44ad1544767baabcacd31f93e0

Nei, ikke på Sukker. Nicket på Sukker bruker jeg kun der.

Nick?

Du kan sende en PM, så kan du få det. Poster ikke det i tråden.

Endret av sjonkelrolf
Skrevet

Jeg synes ikke det er veldig attraktivt eller sympatisk å være nysingel og desperat, og kalle det annet kjønn for tragisk, tragisk, tragisk.....

Er du veldig ung?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...