Gå til innhold

Mannen sin lille venn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva ville du gjort om du skulle ha sex med en mann for første gang, som du altså ikke hadde sett naken ennå, og han dro ned buksa forran deg og sa "si hallo til min lille venn", mens han gliste brett?

Anonym poster: fe5936daf5e0f9ddc1bdf88231bc0114

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynt å lure på hvor gammel han egentlig er..

Anonym poster: e3d5842de5b2361c3b5f551ffe2272ad

• Liker 3
Skrevet

En mann med så dårlig humor hadde aldri havna i senga mi, så det slipper jeg å tenke på :)

• Liker 1
Skrevet

Hva jeg tror jeg ville gjort og hva jeg faktisk ville gjort er ikke alltid det samme - men med det forbeholdet tenker jeg ett av to alternativer:

a) Ledd høyt og lenge

b) Himla med øynene og lirt av meg noe som enten var spydig eller en mer godlynt form for latterliggjøring av denne idiotiske replikken, avhengig av hvor lyst jeg hadde på fyren og om jeg var villig til å risikere at han ble fornærma. Kanskje noe i retning av "Du vet, hvis du faktisk har lyst på sex burde du vurdere seriøst å kutte ned på de cheesy replikkene."

Gjest Purple Haze
Skrevet

Han har tydeligvis sett for mye på Al Pacino-filmer. Say hello to my little friend er jo en klassisk replikk fra filmen Scarface ;)

• Liker 2
Skrevet

Jævlig morsomt når det sies med kraftig cubansk aksent av en som vet hvor mye jeg elsker Tony Montana i Scarface, ellers bare dumt. ;)

• Liker 2
Skrevet

Se litt overrasket ut og svar "du tuller ikke når du sier lille....."

• Liker 1
Skrevet

Hva ville du gjort om du skulle ha sex med en mann for første gang, som du altså ikke hadde sett naken ennå, og han dro ned buksa forran deg og sa "si hallo til min lille venn", mens han gliste brett?

Anonym poster: fe5936daf5e0f9ddc1bdf88231bc0114

Smilt tilbake og gitt han den beste blowjoben i sitt liv.

Anonym poster: 9f23200c8e567e2ce1fd6990b8bf579f

• Liker 1
Gjest Gunfreak
Skrevet

En mann med så dårlig humor hadde aldri havna i senga mi, så det slipper jeg å tenke på :)

Pøh, den humoren er gull skal jeg si, den andre er når du kysser henne så er du i ferd med å gå ned på henne, sier du i tykk østerisk aksang "I'll be back"

En annen for de som liker fantasy og ikke action, så når dama skal ri karen sier karen, "ride hard, and don't look back!" mens han gir henne en klask på rompa.

• Liker 1
Skrevet

Hahaha! Ledd godt :laugh:

Anonym poster: 7144baf3450b7144195a802a129ed71e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...