Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Sønnen min har fått mange flekker på overkroppen som er noe lysere enn huden hans. De siste dagene har det plutselig kommet mange flere flekker. Vi begynte med litt grøtpulver i melka for 1 uke siden, kan det være en reaksjon på dette? Tenkte å ringe legen i morgen, men ville høre her sånn i tilfelle noen har vært borti liknende.

Anonym poster: 44504fe533223c973b52a602b19609e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har lyse flekker på huden, var hos legen med det(fikk det plutselig for et halvt år siden), og for min del så er det bare pigmentfeil i huden. Huden mangler pigmenter noen steder og tar derfor ikke til seg farge. I følge legen så var det ikke noe å gjøre med det.

Hos meg er det mest på armene da, hvis det er mest konsentrert på overkroppen kunne det være tegn på sopp, infeksjon eller noe lignende mener jeg å huske. Og i så fall er det nok best å høre med en lege.

Anonym poster: be12889f1ce3749cdeca091b2f2d8e56

Skrevet

Tusen takk for svar. Har tenkt at det kunne være pigmentflekker, men synes det var så rart at det plutselig dukket opp en hel del nesten over natta. Får håpe det ikke er noe farlig eller alvorlig, men skal definitivt ringe legen i morgen.

Anonym poster: 44504fe533223c973b52a602b19609e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...