Gå til innhold

Heidi Weng

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller er Heidi Weng brennheit?

Hun må jo være norges mest sexy kjendis, og er i tillegg i superform, men det er nesten ingen som skriver om det...

Skyt meg hvis jeg tar feil!

Heidi_Weng_934583i.jpg

Anonym poster: 6dbe2279197f4b5a6b4410f2e8fd442a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Søt jente. Mye deiligere enn tusenvis av utspjåka jenter som du ser rundt omkring. Det er noe med det naturlige. Hvorfor forstår ikke dere jenter dette ? Rema damen er alltid mye hottere en fotballfruene, modellene og posørene.

Skrevet

Søt jente. Mye deiligere enn tusenvis av utspjåka jenter som du ser rundt omkring. Det er noe med det naturlige. Hvorfor forstår ikke dere jenter dette ? Rema damen er alltid mye hottere en fotballfruene, modellene og posørene.

Men det er allikevel ikke de vi ser i FHM, Vi Menn og alle disse andre mannebladene. De damene der ofte så langt fra naturlige som det er mulig å komme.

Skrevet

Heit!

Anonym poster: 46fd62e1b671a9e58186a38606189728

Skrevet

Hei, Heidi :)

Anonym poster: 2ee2fd689e3a6884669b11f1d18a4d69

• Liker 1
Skrevet

Søt jente med potensiale! ;)

Gjest Coolaid
Skrevet

Men det er allikevel ikke de vi ser i FHM, Vi Menn og alle disse andre mannebladene. De damene der ofte så langt fra naturlige som det er mulig å komme.

Helt ening. Jeg er imot det kroppsidealet som mange av dere jenter ønsker. Det er akkurat som barbidukkene som min datter hadde da hun var yngre. Grei å leke med men interessen falt fort. Jeg er helt ening med deg, Naria. Mannebladene bidrar også til dette. Om det er reklamebransjen, motebransjen eller dere jenter selv, så blir resultatet at kvinner blir fortalt at de passe inn i et kroppsideal som er unaturlig og uoppnåelig. Det er veldig trist, for det er utrolig mange pene, sexye og naturlige jenter i alle fasonger der ute, som ikke vet det selv.
Skrevet

Følger ikke med så veldig egentlig, men personlig tenner jeg veldig på hun som intervjuer. Hun mørke, litt runde jenta. Har ikke fanget opp navnet hennes enda, men hun er kjempedeilig.

Anonym poster: e86f0d29fbb9ffbb1051102d427c8a15

Skrevet

Samme her også, aldri hørt om henne før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...