Gå til innhold

Erlend Hefner. vel vel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter og ser på dagbladets internett-tv, serien om "Jomfru i nød".

http://www.dbtv.no/jin2/2086868321001

I den serien synes jeg det fokuseres like mye på glamour-fotograf Erlend Stokkedal (aka. Erlend Hefner) som det fokuseres på hovedpersonen i serien. Her får man et innblikk av hvem denne Stokkedal er...

Greia er at jeg synes han Stokkedal-fyren fremstår som jævelig heslig. Han er over 40 men innrømmer selv at han er 20 år i hodet, det kommer godt frem... Han fremstår som dum når han ikke forstår reglene til en enkel drikkelek og han omtaler seg selv som deilig og kongen av Aya Napa. Han har dype rynker i ansiktet pga alder og solskade, kroppen er veldig slapp (en utrent 40-åring som lever på alkohol, røyk og billig restaurant-mat ser sjeldent bra ut) og tattooeringene og piercingene hans får han til å fremstå som en gammel mann som desperat prøver å være yngre enn han er (bl.a. en play-boy-tattoo og en navlepiercing).

Litt ute i denne nettbaserte TV-sesongen snakker han om at man kan høre damene hyle fra rommet hans om natten, og mitt spørsmål er:

Finnes det faktisk damer som liker denne typen... "menn"?

Jeg får helt avsmak av at en slapp og halv-feit gammel gris flyr rundt med småjenter. Hva får disse glamour-modellene til å flokke seg rundt dette tragiske eksemplaret av et hankjønn?

Anonym poster: 722a8436def0aa32305d94428cc2aa4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jomfru i nød har jo sin underholdningsfaktor selv om det kan bli litt mye av godeste "Hefner".

Og dere kikker på det der makkverket frivillig? :daane:

Jomfru i Nød du sikter til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...