Gå til innhold

Koble ut airbag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan man koble ut airbag på førersiden i en ny Audi?

Anonym poster: 44e7dfecf73ecd37057c62e442d3e405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som kan svare på dette?

Anonym poster: 44e7dfecf73ecd37057c62e442d3e405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov å koble ut Airbag, er de i bilen så skal de være i orden. Blir de utløst så skal de på verksted og settes inn igjen, blir fort mange tusen

Anonym poster: 863160d417de1de0d23d00ecb8b4d236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov å koble ut Airbag, er de i bilen så skal de være i orden. Blir de utløst så skal de på verksted og settes inn igjen, blir fort mange tusen

Anonym poster: 863160d417de1de0d23d00ecb8b4d236

Greit nok at det ikke er lovlig. Jeg lurer på hvordan man kan gjøre det!

Anonym poster: 44e7dfecf73ecd37057c62e442d3e405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader, googler, men der står det bare om å koble ut på passasjersiden.

Ingen som vet????

Anonym poster: 44e7dfecf73ecd37057c62e442d3e405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg løse den ut ved å slå med noe først?

Anonym poster: 44e7dfecf73ecd37057c62e442d3e405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor vil du koble den ut? den er designet slik at du ikke kan koble den ut. slik at du ikke skal sette din egen sikkerhet i fare. Men den er koblet med en kontakt som du kan dra ut, men du vil mest sannsynlig få en feilmelding i systemet på bilen.

Anonym poster: 60c1279fa8706b6a2bfe34c3e77aed0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor vil du koble den ut? den er designet slik at du ikke kan koble den ut. slik at du ikke skal sette din egen sikkerhet i fare. Men den er koblet med en kontakt som du kan dra ut, men du vil mest sannsynlig få en feilmelding i systemet på bilen.

Anonym poster: 60c1279fa8706b6a2bfe34c3e77aed0e

Helvetes dritt, men takk skal du ha!

Anonym poster: 44e7dfecf73ecd37057c62e442d3e405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de fleste nyere biler så er det muligt å slå av airbag med nøkkel eller i menysystemet på bilen. Jeg vil tro at ett merke som Audi har en slike mulighet. På min bil er det en bryter i hanskerommet hvor jeg vrir om med bilens nøkkel for å slå av airbag på passasjersiå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de fleste nyere biler så er det muligt å slå av airbag med nøkkel eller i menysystemet på bilen. Jeg vil tro at ett merke som Audi har en slike mulighet. På min bil er det en bryter i hanskerommet hvor jeg vrir om med bilens nøkkel for å slå av airbag på passasjersiå.

Hvordan blir det feks med forsikring hvis noen sittet på med deg, du glemmer at Airbag er slått av, og dere kolliderer, passasjer blir skadet for livet. Kan forsikringsselskap sette seg på bakbeina o forhold til full erstatning?

Anonym poster: 863160d417de1de0d23d00ecb8b4d236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir det feks med forsikring hvis noen sittet på med deg, du glemmer at Airbag er slått av, og dere kolliderer, passasjer blir skadet for livet. Kan forsikringsselskap sette seg på bakbeina o forhold til full erstatning?

Anonym poster: 863160d417de1de0d23d00ecb8b4d236

Nei, det har de ikke grunnlag for. Dette er en lovlig funksjon på bilen. Såfremt du ikke har forandret noe teknisk ved å ødelegge funksjonsevna så er alt upåklanderligt. Det skal vel vær en lampe på dasjbordet som lyse om at den er kobblet ut slik at også passasjeren kan se den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har de ikke grunnlag for. Dette er en lovlig funksjon på bilen. Såfremt du ikke har forandret noe teknisk ved å ødelegge funksjonsevna så er alt upåklanderligt. Det skal vel vær en lampe på dasjbordet som lyse om at den er kobblet ut slik at også passasjeren kan se den.

På min gamle audi var det en slik bryter til nøkkelen, men tror den bare var til passasjersetet. På denne nye er det ingen som jeg finner og jeg vil koble ut på førersiden. Ellers takk for svar.

Anonym poster: 44e7dfecf73ecd37057c62e442d3e405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min gamle audi var det en slik bryter til nøkkelen, men tror den bare var til passasjersetet. På denne nye er det ingen som jeg finner og jeg vil koble ut på førersiden. Ellers takk for svar.

Anonym poster: 44e7dfecf73ecd37057c62e442d3e405

Unnskyld, eg så ikke at du mente førersiden. Der kan man ikke koble ut. Eg beklage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...