AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 HEI! Vi har en veldig lang gang som nå har et mykt gulvbelegg som jeg ikke er sånn kjempe fan av.. Har lyst å bytte til fliser i den ytterste delen av gangen, men ser for meg at det blir veldig kaldt. Det er nemlig bakken rett under gulvet, så vi måtte i så fall hatt varmekabler i gulvet først, og deretter fliser oppå det igjen. Noe som har erfaring med dette ? Lurer på pris, og selvfølgelig hvor tung denne jobben er? Mulig for oss "amatører" å gjøre noe slikt selv? Anonym poster: 27c94ff7b7739f7b1611c108c3fd422b
skrue Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 Må sørge for at underlaget er helt rett og avstivet. Og stabilt. Jeg tror du må minst regne med minst to cm høyde før fisene legges om du skal ha varmekabler. Kan i prinsippet gjøre alt selv med unntak av varmekablene.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #3 Skrevet 24. februar 2013 Vi har to ganger, slik du har. Den ene la vi ikke kabler i, noe vi anrer på. Iskaldt. Den andre gangen er det også flis,men med varmekabler. Du kan ikke legge varmekabler selv. Ja, du kan,men da står du uten rettigheter og kan være farlig. Legges av fagfolk. Var fort gjort og ikke så dyrt. Du får papir med bilde på at det er gjort av fagfolk. Skulle det oppstå noe i ettertid, når du har gjort det selv,eks brann, så er du ille ute. Ved eks brudd, så har du noen å kontakte. Tror vi betalte 5000 av legging av kabler og støyp. Fliser la vi selv etterpå. Betaler heller 5000 og får det fagmessig,og sove godt om natten Anonym poster: 710ab51aecd0887a0a388b4a3144f723
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå