Gå til innhold

Metroseksuelle menn

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Sup,

Jeg lurer egentlig på hvor dere jenter står i forhold til gutter som er litt mer feminene enn det som kanskje er gjennomsnittet. Det kalles vel metroseksuelle. (Brad Pitt / Becks med bleket stripet hår er vel to prototyper)

Jeg er ikke den som er redd for å skille meg litt ut, prøver å unngå trekke strikken veldig langt. Jeg prøver iallefall å ikke gjøre det samfunnet forventer, men heller gjøre det jeg føler meg komfortabel med. Jeg merker på universitet at det er et verdensmesterskap i å "blende" inn.

Jeg bleker tennnene, kan fint bleke striper i håret eller eksperimentere og den biten. Har ikke hatt noen Dennis Rodman frisyrer akkurat.

Det er en god stund siden jeg ble spurt sist om jeg var homo, men ble barrikadert med spørsmål som det og noe andre litt rare spørsmål av en i klassen.

Jeg vet ikke om hun liker meg eller ikke, men hun misliker meg ikke. Jeg tror dog hun er veldig usikker.

Jeg tar vel hele spørsmålet egentlig mer som et kompliment enn noe annet. Selv om det ikke er mega positivt, så klarer jeg ikke se negativt på det. Det mest ironiske var at det gikk fem minutter før en random spurte om jeg hadde bleket tennene hvilket jeg har og gav meg komplimenter for at gutter gjorde en "effort". Så tydelig at meningene og oppfatningene er delte.

Det virker som mange jenter reagerer ganske forskjellig på gutter som gjør "sin greie" selv om de ikke er fotballkjendiser eller popstjerner. Hva kommer dette av? Hvorfor blir det innenfor når man er en celeb, men kritiske røster kan komme om man ikke er det?

Jeg lurer egentlig på hva kvinnene på KG synes? Må innrømme at jeg var litt usikker på hvor jeg skulle lage denne tråden.

Endret av Charmander
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke på det å være opptatt av utseende, og å eksperimentere med stil eller hårfrisyrer som spesielt feminint. :vetikke:

Det er positivt for min del.

• Liker 2
Skrevet

Jeg digger skinny jeans på mannfolk, og kan på generell basis fint like en litt metroseksuell mann. Det viktigste for min del er at det oser seksuell energi av mannen, og jeg har møtt et par ganske metroseksuelle karer som har forført meg grundig ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg digger skinny jeans på mannfolk, og kan på generell basis fint like en litt metroseksuell mann. Det viktigste for min del er at det oser seksuell energi av mannen, og jeg har møtt et par ganske metroseksuelle karer som har forført meg grundig ;)

Merkelig at du nevner det for jeg bruker skinnybukser nesten hver dag. Typisk svarte, men og vanlige skinny jeans.

Endret av Charmander
Skrevet (endret)

Femininiteten er en stor grunn til at jeg ikke er tiltrukket av Brad Pitt og Beckham, men jeg ser ikke på det å stripe håret som feminint. Det er helt normalt! Det er fint med blekede tenner på menn så lenge dette ikke kombineres med veldig brun hud, og så lenge de bleker tennene kun et par nyanser hvitere hvis de i utgangspunktet ikke har hvite tenner.

Endret av Larandrea
  • Liker 2
Skrevet

Jeg syns det er litt morsomt med gutter som er feminine/ metroseksuelle, det er fordi det rett og slett ser litt morsomt ut for meg og er så ulikt fra det jeg selv er, jeg er mann på 37. Når det er sagt med en dose humor så syns jeg det er fint med gutter og jenter som er seg selv tross av hva andre syns. Så lenge dette er deg og ekte, så vær deg selv. Det finnes jenter som liker feminine gutter og andre ikke. Det finnes sikkert også jenter som blir overrasket over at de kan bli glad i feminine gutter, men faller for personligheten. Lik deg selv så kommer andre til å like deg selv også. Jeg kunne godt vært kompis med en metroseksuell.

Anonym poster: cd2e4e27131525bdf455aa3b7ac4f4a3

Skrevet

Jeg syns ikke det er attraktivt. Men tror det er mange jenter som syns det!

Jeg syns bleka striper i håret er litt 90-talls i tillegg da, litt boyband aktig.

Feminine menn blir jeg rett og slett ikke tiltrukket av.

Gjest Katten.
Skrevet

Det å faktisk ta vare på kroppen og gjøre litt for å være mer attraktiv, handler ikke om femininitet (selv om jeg får fnatt av bleket hår på gutter).

Nå i vintermånedene tar jeg litt sol (mer energi, godt for huden, herlig psykisk og slippe rå være helt bleik), napper de ti-tolv hårene som vokser mellom øyebrynene mine, og bruker ansiktsskrubb.

Det er utstrålingen som sier om du ter deg feminint eller ei. En kan ta kuk i rumpa og fortsatt være skikkelig mannemann med riktig utstråling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...