Gå til innhold

Gravid? Ingen blødninger...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg går på p- piller, og pillefrie uken med sukkerpillene får jeg alltid menstruasjon.

Med denne gangen har jeg ikke fått noen blødninger.

Startet med placebo pillene på tirsdag, og normalt sett kommer menstruasjonen en dag etter... Nå er det lørdag, og fortsatt ingebribg.

Lest om flere tilfeller hvor enkelte blir gravide, selv med bruk av piller. Kan jeg også være det,og når senest bør jeg ta en test?

Tenkte å fortsette med pillene som normalt uansett...

Går forresten på synfase :)

Anonym poster: 46163c8dcf1e8156062a46c0e3799ce2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er alltid greit å ta seg en test dersom man er usikker. Spesielt siden du ikke bør ta flere piller før svangerskap er avklart.

Du kan ta en test når det måtte passe.

Skrevet

Takk for svar.

Da kjøper jeg en test på mandag :)

Blir nervøs... Håper ikke det viser gravid.

Selvfølgelig vil jeg ha barn en dag, men ikke når jeg ikke er klar og forberedt. :)

Ts

Det er alltid greit å ta seg en test dersom man er usikker. Spesielt siden du ikke bør ta flere piller før svangerskap er avklart.

Du kan ta en test når det måtte passe.

Skrevet

Jeg ble gravid selv for noen uker siden på pillen, så det kan jo skje ja. Hvis du vil beholde barnet om du er gravid, så slutt på pillene nå da det kan skade barnet. Lykke til!

Skrevet

Hva slags p piller brukte du siden du ble gravid?

Et vanskelig valg å ta, vil ha en liten tass :) men ikke riktig enda.

Kjøper test imorgen jeg !

Jeg ble gravid selv for noen uker siden på pillen, så det kan jo skje ja. Hvis du vil beholde barnet om du er gravid, så slutt på pillene nå da det kan skade barnet. Lykke til!

Skrevet

Yasmin, hadde de i et dosett sammen med andre medisiner og vitaminer, så er sikker på at jeg tok de som jeg skulle. Trur ikke at merket har så mye å si fordi vi kvinner er så forskjellige og reagerer forskjellig på p-piller. Jeg har gått på den i ca 10 år. Ble ganske sjokkert over å være gravid og det passer egentlig ikke så veldig akkurat nå, så senere hadde vært bedre ja, men tar ikke abort av den grunn. Artig hvis vi får vite hvordan det går med deg, om du er gravid eller ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...