Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått noen mnd og smugtittet på en kollega og jeg kjenner nå at jeg har fått sterke følelser for han. I mine øyne er han helt nydelig!

Vi har en utrolig kjemi, vi kan se hverandre inn i øynene, vi ler og har det morsomt i hverandres selskap. Ei jeg jobber sammen sa for noen dager siden at hun tror han liker meg. Ei annen hadde lagt merke til blikkontakten mellom oss. Det er 9 år mellom oss (han er eldst), og jeg er redd for at han føler jeg er for ung. (Jeg er 27.

Jeg vil gjerne vite om han bare er snill eller om han flørter med meg også. Det er bare det at jeg ikke vil spørre han rett ut. Det blir pinlig å jobbe sammen hvis det bare er jeg som har følelser for han.... Jeg skal tross alt se han hver eneste dag!

Er det noen som kan gi meg noen hint på hva jeg skal se etter? Hvordan vet jeg om han flørter med meg eller bare er snill? HJELP! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dere har ikke lønningspils eller noe?

Anonym poster: 755ce54a0e61e06c05bc2c989e17e4a6

• Liker 1
Skrevet

Nei, men han og jeg skal faktisk ut sammen med flere fra jobben neste helg igjen....

Skrevet

Bli drita og tilstå din evige kjærlighet til han. Funker alltid. Alltid.

• Liker 3
Gjest Trolletrine
Skrevet

Forøvrig bør du tenke over konsekvensene ved et mulig brudd ( hvis dere får et forhold ) eller ved en one night stand.....orker du å jobbe på samme plass som han da???

Skrevet

Bli drita og tilstå din evige kjærlighet til han. Funker alltid. Alltid.

Funker sikkert der og da, men som jeg skrev så vil jeg ikke gjøre noe som kan bli kleint hvis det viser seg at han ikke er interessert... Jeg må finne ut hvor landet ligger! :)

Skrevet

Forøvrig bør du tenke over konsekvensene ved et mulig brudd ( hvis dere får et forhold ) eller ved en one night stand.....orker du å jobbe på samme plass som han da???

Tro meg, jeg har tenkt tanken.... Jeg vet jo ikke om jeg noen gang kommer til å gjøre noe med han...det er så vanskelig å si når jeg ikke vet om han er interessert eller ikke... Akkurat nå er jeg håpløst forelsket og klarer ikke å tenke på noe annet enn han... :/

Gjest Trolletrine
Skrevet

Tro meg, jeg har tenkt tanken.... Jeg vet jo ikke om jeg noen gang kommer til å gjøre noe med han...det er så vanskelig å si når jeg ikke vet om han er interessert eller ikke... Akkurat nå er jeg håpløst forelsket og klarer ikke å tenke på noe annet enn han... :/

....og da er det lett å miste sitt kloke hode ;-) anbefaler deg å puste med magen og ikke gjøre noe som virker veldig greit nå, men som kan bli megatabbe om en stund. Men uansett, - lykke til :-)

Skrevet

Noen andre som har tips og råd å gi meg? :)

Gjest Tidssone
Skrevet

Kan du ikke bare kjenne på den deilige følelsen av å være forelsket en stund?

Ta livet med ro og se hva som skjer?

Skrevet

Vent å se hva som skjer når dere skal ut sammen og så tar du det heller derfra. :)

Skrevet

Kan du ikke bare kjenne på den deilige følelsen av å være forelsket en stund?

Ta livet med ro og se hva som skjer?

Jo, det er selvfølgelig et alternativ...men det hadde vært godt å vite om han flørter eller om han bare er snill... :P

Skrevet

Vent å se hva som skjer når dere skal ut sammen og så tar du det heller derfra. :)

Det går an det.... Syns dere jeg skal flørte med han den kvelden eller skal jeg la det være opp til han for å finne hvor han står?

Skrevet

Det går an det.... Syns dere jeg skal flørte med han den kvelden eller skal jeg la det være opp til han for å finne hvor han står?

Du kan gjerne flørte med han og sette deg ved siden av han og skravle osv. Men la han ta initiativ til mer nærhet. Funka for meg i en nesten lignende situasjon! :)

Skrevet

Du kan gjerne flørte med han og sette deg ved siden av han og skravle osv. Men la han ta initiativ til mer nærhet. Funka for meg i en nesten lignende situasjon! :)

Hva skjedde, hvis jeg kan spørre? :)

Skrevet

Hva skjedde, hvis jeg kan spørre? :)

Sender deg PM jeg :)

Skrevet

Sender deg PM jeg :)

SUPERT! :)

Skrevet

Nå har vi vært på fest sammen, og...... han KYSSET meg!!!! :rodmer:

• Liker 7
Skrevet

Så flott! :D

Skrevet

Nå har vi vært på fest sammen, og...... han KYSSET meg!!!! :rodmer:

Det er så gøy med sånne tråder!!

Blir det dating også eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...