Gå til innhold

Hvilken kondomtype passer flest menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg dater en mann, og tror nok at vi kommer til å ha sex neste gang vi møtes. Jeg gjetter vel på at menn pleier å ha med seg kondomer når de tror det kan skje noe??? (eller hva menn, hender det at dere går på date uten kondomer?), men jeg tenkte å være på den sikre siden å kjøpe en pakke selv også. Men hvilken type skal jeg velge? Etter å ha lest her en stund skjønner jeg jo at ikke alle typer passer alle menn og jeg vet jo ingenting om hva slags størrelse mannen jeg dater har. Hvilken type er det sikreste valget? Kjedelig for han (og for meg) om jeg kjøper en som er for stor, dumt å kjøpe en som er for liten. Jeg trodde egentlig at kondomer var type "one size fits all", men har jo skjønt at sånn er det ikke etter å ha lest litt rundt på nettet.

Anonym poster: 0f2c4d1d9a37877d937a0203170a7653

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er gode odds for at han er såpass gjennomsnittlig at et helt vanlig kondom passer ham - hvis han ikke passer i normalen tipper jeg han har med seg kondomer sjæl ;) kjøp en helt standard type uten smak og rugler og sånt tull du, det enkle ER ofte det beste.

• Liker 2
Skrevet

Det er gode odds for at han er såpass gjennomsnittlig at et helt vanlig kondom passer ham - hvis han ikke passer i normalen tipper jeg han har med seg kondomer sjæl ;) kjøp en helt standard type uten smak og rugler og sånt tull du, det enkle ER ofte det beste.

Hvilken type da? Har null erfaring når det kommer til kondomer de siste ti årene, for har vært i et langt forhold der jeg har brukt p-piller

Skrevet

Sannsynligvis har han kondom selv, og det vanskelig for deg å vite hva han bruker. Vanlig størrelse er for meg grei i lengde men trang i omkretsen, så standard er vanskelig å rulle på og jeg føler nesten ingenting. Thin er like trang, men jeg føler mye mer når jeg har den på.

Anonym poster: d9da4dc1fc7a0a83afb83d16bb18c54e

Skrevet

Hvilken type da? Har null erfaring når det kommer til kondomer de siste ti årene, for har vært i et langt forhold der jeg har brukt p-piller

Tror ikke det er noen voldsom forskjell på de ulike merkene de har på vanlige butikker og apoteket ;) Profil er sikkert helt greit. Som forrige taler nevner er kanskje thin-varianten populær, men noen foretrekker den vanlige tykkelsen fordi de er redde for at kondomet skal sprekke, eller liker at de kan holde ut litt lenger med vanlig tykkelse.

Skrevet

Kjøp Thin.Den synes jeg er helt topp.

Anonym poster: 97dc4d8644fc4188ddc04b9792b011ac

Skrevet

Profil er sikkert helt greit.

Profil er vel den kjipeste kondomen du kan komme med, siden det er den jeg har hørt flest menn klage på. Enten at den er for trang, og/eller at den begrenser følsomheten for mye. Durex sine feks er bedre, de har også en tynn/sensation som er fin.

Anonym poster: e693515eb5020df4f35d42fb78ceaad1

Skrevet

Vi har sverget til RFSU Thin lenge.Den er best.

Skrevet

rfsu thin ja!

Anonym poster: 4ed3d5b2d57d160cb869a4921b2826d5

Skrevet (endret)

Profil har vært det suverent mest solgte kondomet, men tynnere kondomer som RFSUs Thin, Naked og True Feeling, samt Durex Fetherlite er de som får best score på komfort og følsomhet osv.

Endret av LadiesMan217
  • Liker 1
Skrevet

Profil er defenitivt den mest solgte så selv om noen sikkert klager på den og, passer den nok mer enn bra nok for de aller, aller fleste. Er jo ikke verre enn at dere kan bytte til noe annet neste gang igjen.

Anonym poster: 8b5a9ff3c54a791bcd3398fe3186704e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...