Gå til innhold

Ektorp fra IKEA

Fremhevede innlegg

Skrevet

De selger ikke utgåtte trekk, men Bemz.com selger trekk til IKEAs sofaer. Også de sofaene som er utgått av sortimentet. En litt annen pris, men et enda større utvalg enn originalen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min Ektorp sofa blir 13 år til sommeren. Jeg ELSKER den og når vi har slitt den helt ut, kommer jeg nok til å kjøpe samme.Vi er 4 i familien, men den har holdt seg godt må jeg si. Eneste ryggputene detter litt sammen, men som en annen sa, det er bare å fløffe de til. Synes det er veldig greit å kunne ta av trekkene og vaske dem.

• Liker 1
Skrevet

Er selv på jakt etter sofa, og syntes ektorp er kjempegod å sitte i. Problemet er at jeg helst vil ha en sofa som er rundt 280 cm med sjeselong, men uten "rygg" i hjørnet hvis dere skjønner. Finnes det ikke det i ektorp serien? Kivik har jo både 280 og 318..

Tenkte gå for kivik helt til jeg leste her inne..

Skrevet

Er selv på jakt etter sofa, og syntes ektorp er kjempegod å sitte i. Problemet er at jeg helst vil ha en sofa som er rundt 280 cm med sjeselong, men uten "rygg" i hjørnet hvis dere skjønner. Finnes det ikke det i ektorp serien? Kivik har jo både 280 og 318..

Tenkte gå for kivik helt til jeg leste her inne..

Er ikke helt sikker på hva du mener når du sier uten rygg i hjørnet, men Ektorp har vel bare den ene med sjeselong, på ca 250 cm bredde. Har den selv, og den er herlig!

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle ønske Ektorp hadde 3-seter i sjeselong!

• Liker 1
Skrevet

Er ikke helt sikker på hva du mener når du sier uten rygg i hjørnet, men Ektorp har vel bare den ene med sjeselong, på ca 250 cm bredde. Har den selv, og den er herlig!

sofaen kan ikke stå med sjeselongen inntil veggen, men midt i rommet. Derfor vil det se rart ut med rygg i hjørnet slik som dette:

7030260931021.jpg

Skrevet

Jeg har sett på flere Ektorp sofaer på finn.no, og jeg syns de ser så utrolig smadra ut! Det gjør at jeg revurderer litt Ektorp :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...