AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 Jeg har søkt til utlandet neste år (altså til nå i august). Om jeg ikke kommer inn der, må jeg studere 7 timer unna han jeg akkurat har blitt sammen med. Blir uansett lenge mellom hver gang vi sees uansett, men da kan jeg i verste fall se han 1 gang i måneden, men om jeg studerer i utlandet så blir det 1 gang annenhver måned (da blir jeg hos han i 1-2 uker) Han er en fin fyr og jeg er blitt så glad i han at det å kutte det ut er helt uaktuelt for begge av oss, men han sier at det kanskje er lurt å vente med ting til jeg kommer hjem til Norge igjen, men han sier seg enig i at vi bare kan ta ting som det kommer. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. På den ene siden så vil jeg bli mye bedre i engelsk av å studere i utlandet i to semester, men på den andre siden så vil jeg se han oftere om jeg bor i Norge. Så hva skal jeg prioritere? Dette er så fælt Anonym poster: 8073563bcc21d50285898399b6532bec
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #2 Skrevet 23. februar 2013 du bestemmer jo, men du lærer ikke bare språk i utlandet, jeg hadde et av de artigste årene jeg har hatt. Anonym poster: 158521f6b03fac1f3abba327c30f863c
Gjest Crazycatlady Skrevet 23. februar 2013 #3 Skrevet 23. februar 2013 (endret) Jeg ville nok ha reist til utlandet, for det er en fantastisk opplevelse og det vil gi deg mange erfaringer du ikke vil få i Norge. Har gjort det selv, men da uten mulighet til å besøke han. Vi hadde vært sammen noen år,det var tøft, men erfarte i hvert fall at vi har et sterkt forhold og at vi tåler å være fra hverandre. Det kan gå begge veier. Spørs egentlig både på deg og han, men jeg ville ikke gitt opp noe du virkelig vil uansett hva det er. Må nesten kjenne etter hva du selv ønsker Endret 23. februar 2013 av Crazycatlady
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #4 Skrevet 23. februar 2013 Du kommer til å angre så sykt hvis det blir slutt mellom dere om ett år, også sitter du der med skjegget i postkassen. Anonym poster: 7b634928e46ac9a4cb11bad2833f6016 2
Charmander Skrevet 23. februar 2013 #5 Skrevet 23. februar 2013 (endret) Jeg studerer i utlandet og har 2 år igjen +/-. Jeg vet at det ville vært utfordrende å ha kjæreste uansett hvilket sted. Det kommer litt an på hvor sterkt forholdet deres er og hvorvidt dere kan stole på hverandre. Dette er vel det eneste negative, utenom det så er det en fryd å studere i utlandet. Det er noe jeg absolutt kan anbefale deg å gjøre! Endret 23. februar 2013 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #6 Skrevet 23. februar 2013 Jeg har studert i utlandet i tre perioder, og jeg har møtt utrolig mange med kjæreste enten i hjemlandet eller et annet land. Det har faktisk godt overraskende fint med de fleste. Forhold tar jo slutt overalt uansett hvor man bor, men jeg har bodd med mange som har hatt forhold type Tyskland/Norge, Frankrike/Norge, Tyskland/Frankrike, Danmark/Spania, Spania/Tyskland og til og med Danmark/Egypt og Norge/Brasil, og de har holdt gjennom studietiden. Det kommer an vel an på om man kan enes om hva man forventer av et forhold ang. kommunikasjon og hyppighet på treff. Jeg ville aldri gitt opp utenlandsstudier på grunn av en kjæreste. Hvis man er innstilt for å jobbe for forholdet skal det gå helt fint med et år i utlandet. Anonym poster: 6cb5fac1c58a05ba4dac9815cfb09dcb
Rosalie Skrevet 23. februar 2013 #7 Skrevet 23. februar 2013 Du er ung. Forholdet helt nytt. Prioriter utdanningen din.
Sapree Skrevet 27. april 2013 #8 Skrevet 27. april 2013 Jeg var sammen med kjæresten i 3 måneder før jeg dro til utlandet i 4 måneder. Det gikk fint Jeg dro igjen til utlandet og da var jeg borte i 6 måneder. Det gikk også fint Skal igjen til utlandet og da blir det 12 måneder. Elsker dere hverandre så vil det alltid gå bra, husk å skype/sende mail
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå