AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 Jeg har søkt til utlandet neste år (altså til nå i august). Om jeg ikke kommer inn der, må jeg studere 7 timer unna han jeg akkurat har blitt sammen med. Blir uansett lenge mellom hver gang vi sees uansett, men da kan jeg i verste fall se han 1 gang i måneden, men om jeg studerer i utlandet så blir det 1 gang annenhver måned (da blir jeg hos han i 1-2 uker) Han er en fin fyr og jeg er blitt så glad i han at det å kutte det ut er helt uaktuelt for begge av oss, men han sier at det kanskje er lurt å vente med ting til jeg kommer hjem til Norge igjen, men han sier seg enig i at vi bare kan ta ting som det kommer. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. På den ene siden så vil jeg bli mye bedre i engelsk av å studere i utlandet i to semester, men på den andre siden så vil jeg se han oftere om jeg bor i Norge. Så hva skal jeg prioritere? Dette er så fælt Anonym poster: 8073563bcc21d50285898399b6532bec
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #2 Skrevet 23. februar 2013 du bestemmer jo, men du lærer ikke bare språk i utlandet, jeg hadde et av de artigste årene jeg har hatt. Anonym poster: 158521f6b03fac1f3abba327c30f863c
Gjest Crazycatlady Skrevet 23. februar 2013 #3 Skrevet 23. februar 2013 (endret) Jeg ville nok ha reist til utlandet, for det er en fantastisk opplevelse og det vil gi deg mange erfaringer du ikke vil få i Norge. Har gjort det selv, men da uten mulighet til å besøke han. Vi hadde vært sammen noen år,det var tøft, men erfarte i hvert fall at vi har et sterkt forhold og at vi tåler å være fra hverandre. Det kan gå begge veier. Spørs egentlig både på deg og han, men jeg ville ikke gitt opp noe du virkelig vil uansett hva det er. Må nesten kjenne etter hva du selv ønsker Endret 23. februar 2013 av Crazycatlady