Gå til innhold

klump i vaginaåpning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så lenge jeg kan huske så har jeg hatt en slags kjøttlignende klump som "blokkerer" vaginaåpningen. Jeg får in en finger maks, men da må jeg presse på denne klumpen og det gjør ganske vondt. Får heller ikke inn en tampong i minste størrelse. Jeg er 15 år og har aldri hatt sex btw. Hva kan denne klumpen være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjære deg, dette er ikke farlig først og fremst! alle kvinner har en jomfruhinne, noen tykk andre tynn. noen er faktisk fødd uten også. Denne kan sprekke når som helst men det vanligste er første gang man fører noe opp i skjeden som tanpong, fingrer eller har sex. Om den er veldig tykk er det ikke sikkert hele sprekker, kunn en del, å etter hvert kan det dannes flere små hull i den. Da vil huden i mellom tøyes fordi den er så sterk at den ikke sprekker, og dette er mest sannsynlig det som har hent til deg. Det kan også skje uten at du merker det, jeg var født slik selv! den "biten" blokkerer åpningen, og henger ut fordi den er tøyd. Dra til lege/helsestasjon for ungdom å fortell problemet ditt. Jeg gjorde det samme for et år siden! noen får den kuttet av med bedøvelse, dette er ikke vondt, det er lite nerver i dette "overfladiske" hinneomdrådet! mens er den veldig tykk og stor kan det være du trenger narkose, det måtte jeg. Jeg ventet til jeg var over 16 så jeg kunne gjørde det uten at foreldrene mine viste noen ting, så dro jeg til sykehuset om morgenen, og hjem klokken 2, det gikk kjempebra!

Det er litt ventetid, men det skal gå fint!

å du, det kan også hende denne sprekker når du har sex for første gang så du er ikke nødt å operere den bort!! valget er ditt :)

LYKKE TIL *klem*

og bare spørr om du lurer på noe, jeg skal følge tråden din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...