KalloRilla Skrevet 22. mars 2004 #1 Del Skrevet 22. mars 2004 Ja da melder jeg meg på i dagbok - skriver - klubben jeg og... Har funnet ut at jeg har en kropp i totalt fritt fall og som ikke er tatt vare på i det hele tatt de siste årene. Dette må gjøres noe med og velger derfor å starte med det fra mandag 22 mars 2004. Mandag er en fin dag å starte på - det er jo begynnelsen på en ny uke med mange nye og uoppdagede muligheter. Se på mandagen som en positiv dag ikke negativt, som om det er avsluttningen på helgen. Velger å vie denne dagboken til den prosessen som jeg starter på nå. Hvordan det kommer til å bli er det ingen som vet enda, men kjenner jeg meg selv så kommer det helt sikkert til å bli både store smil og bitre tårer. Sånn er jo livet og det er jo og det som gjør det så spennende. Utfra de tankene jeg har i hodet akkurat nå kommer dette til å bli veldig personlig, og sikkert ikke bare inkludere det som har med "bli ny" prosessen å gjøre, men også andre ting som opptar tankene mine der og da. Får ta fatt på denne skrivingen i morgen, nå skal jeg surfe litt rundt på KG før jeg tar å ser om jeg finner senga mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 22. mars 2004 #2 Del Skrevet 22. mars 2004 Hei, og velkommen som dagbokskrivar! Kor tenkjer du å byrje når du skal ta vare på kroppen din, som du seier? Ynskjer deg i alle fall lykke til, og ha ein fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 22. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mars 2004 Takker så mye for det Pip. Hvor jeg skal starte ja.... I dag begynte jeg dagen med en Nutrilettpose. Bare så det er sagt med en gang. Jeg har ikke tronen på slike kjappe slankekurer, men grunnen til at jeg valgte denne varianten til frokost og KUN frokost er at jeg ikke klarer fast føde om morgenen og fort kan gå hele dagen uten å spise. I tillegg så er jo frokosten det viktigste måltidet. Jeg veier i skrivende stund ca 30kg mer enn det som er min trivselsvekt. Jeg har derfor bestemt meg for å gå ned disse kiloene, men da ved bruk av mange måltider og mosjon. Selv om jeg føler meg som en grå og kjedelig skogsmus nå, så vet jeg at etter hvert som det ene klesplagget etter det andre blir for store så kommer og utstrålingen. Trivsel med seg selv og eget utseende er jo det viktigste av alt. Jeg har og bestemt meg for at jeg skal ha 1 time til egenpleie pr uke. Det kan være alt fra et bad til å legge ansiktsmaske osv. Ellers skal jeg etterhvert nå tenke mer på hvordan jeg ser ut, ikke bare kaste alt håret i en strikk å løpe ut, men heller sette det opp litt mer ordentlig osv. Det er nemmelig ikke det at jeg kaster det i stikk fordi jeg ikke har tid til annet, men jeg gidder ikke. Jeg vil gi gubben ei stilig dame, ei som tar vare på seg selv og som utstråler tilfredshet. Ikke ei som "ser ut som et fugleskremsel". Kommer sikkert til å skje mer her og, men da får vi ta det etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2004 #4 Del Skrevet 24. mars 2004 Hei på deg! Ville bare ønske deg lykke til med prosessen du er inne i nå! Tilfredsstillelsen ved å gå i mål med noe man har satt seg fore er bare herlig! Gled deg! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 24. mars 2004 Takker så mye for det Kverula. Jeg kjenner så inderlig vel til den gleden det er å oppnå de mål en setter seg. Selv om det er en stor vektreduksjon som skal til før jeg er i mål, har jeg laget meg delmål som er realistiske (tror jeg da). Ned i vekt før en skal opp igjen er det noe som heter Skal i hvertfall bli utrolig delig å shoppe inn nye klær etterhvert som det gamle blir for stort. Skal bli en enorm lettese når jeg igjen kan kjøpe klær i størrelse 40-42, isteden for som nå i 46. Enda er jeg vært flink mht spisingen så når er det bare å vente på neste lønning, så er det innkjøp av treningstøy og sko. Helsestudio here I come Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 24. mars 2004 #6 Del Skrevet 24. mars 2004 Hei, vil bare ønske deg lykke til. Du virker motivert og har den rette innstillingen. Hvilket helsestudio er du med i / skal du melde deg inn i? Jeg har siden januar i år vært medlem hos Elixia, og jeg er kjempefornøyd. Jeg som aldri har vært noe særlig glad i trening trives veldig godt med det. De har flinke instruktører + mange og varierte treningstimer for både kondisjon og styrke. Gruppetimene fungerer i alle fall bedre på meg enn egentrening på apparatene. Titter nok innom senere. Ha en fortsatt fin onsdag. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 26. mars 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 26. mars 2004 hei igjen. Det er ikke så inderlige mye som skjer rundt meg om dagen. Jeg spiser, jobber, sover og sitter på KG. Mer skjer vel egentlig ikke.... Takker for tipser og hilsningen her inne Midnattsol. Dessverre ligger det ikke noe senter i min by, men jeg finner vel et annet som er tilsvarende. Skal ta en prat med dem på jobben, kanskje det er flere som henger seg på og da er det jo lettere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 26. mars 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 26. mars 2004 hei igjen. Det er ikke så inderlige mye som skjer rundt meg om dagen. Jeg spiser, jobber, sover og sitter på KG. Mer skjer vel egentlig ikke.... Takker for tipset og hilsningen her inne Midnattsol. Dessverre ligger det ikke noe senter i min by, men jeg finner vel et annet som er tilsvarende. Skal ta en prat med dem på jobben, kanskje det er flere som henger seg på og da er det jo lettere også. Huff ser på klokken... Må komme meg i seng her... Har et uhyre (les vekkeklokke) som hyler, som verdens verste monster, om ikke mange timene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marigull Skrevet 26. mars 2004 #9 Del Skrevet 26. mars 2004 Hei som dagbokskriver.. Så flink du er da!!! Merker du at det hjelper? Jeg er også inne i en sånn prosses. Jeg har begynt å trene... det var tungt i begynnelsen men nå er det blitt et must i livet mitt. Maten derimot er jeg desverre litt for gla i... Men jeg blir motivert når jeg leser din dagbok. Stå på videre God Helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjellebassen Skrevet 24. august 2004 #10 Del Skrevet 24. august 2004 Hei KalloRilla...tenkte jeg skulle ta en titt i denne dagboka og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg