Gå til innhold

Nå må Senkveld skjerpe seg!


spørsmålstegnet

Anbefalte innlegg

Fælt som Senkveld er i vinden for tiden. (se vg.nett). Episode 3 er igang ikveld, med SAMME vignett som de har hatt i en årrekke. De inviterer som oftest samme gjester hver gang(!!), som regel fra TV2. De reiser rundt og får masse erfaring, og får oppleve mye i forbindelse med duellene. Men er det så jævlig morsomt? Hysterisk at de måtte ta på man-boobs i forrige program! Vi fikk jo ikke engang vite hva de fikk feil i, og hva de fikk riktig i. Bare noe av det, for å bevare spenningen.

Men det som irriterer meg grenseløst er hvordan de kan gå i ringen å bruke oksen som et hjelpemiddel for å skape god underholdning på tv, når vi vet hva disse oksene må gjennomgå i Spania! Tenker de ikke?

Nå er det jaggu på tide at de fornyer seg. Det er ikke morsomt å se Harald Rønneberg få latterkrampe i et engelsk tv-program når vi alle vet at han er programleder, og har ledet mange seriøste programmer. For en tulling av en klovn!!!!!

Takk for nå! Jeg switcher over, og switcher innom igjen når jeg håper dere har fornyet dere! For meg så spiller dere kun på gamle rykter og navnet deres.

Dere er UTDATERT!!!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Novacane

Er enig med at senkveld har blitt dårligere og dårligere, har fått de litt oppi halsen da hele programmet handler om de to, blir litt for mye for meg, så jeg velger rett og slett å ikke se på det :) Er som Charmander sier, er bare å bytte kanal, hvertall ikke vits i å hisse seg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke liker programmet så kan du jo bare la være å se på?

Er det ikke det jeg skriver helt nederst der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å se på for lenge siden, nettopp av grunner du nevner. Ingenting går fremover der, og de er KJEDELIGE.

Anonym poster: 624b5ee0722b8580b31f6135e6d31afa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med at senkveld har blitt dårligere og dårligere, har fått de litt oppi halsen da hele programmet handler om de to, blir litt for mye for meg, så jeg velger rett og slett å ikke se på det :) Er som Charmander sier, er bare å bytte kanal, hvertall ikke vits i å hisse seg opp.

Godt du er enig i noe ;) Men jeg må jo få lov å irritere meg over at disse Senkveld-gutta tar TV2s beste sendetid. Og fortsatt for lov til å holde på med det samme gamle.

Hvis man ikke sier ifra, så blir ihvertfall ingenting gjort. Men så er det jo noen som ikke liker forandring og vil surfe på bølgen da.. :( Det er jo også synd at TV2 må tvinge meg til å bytte kanal eller sette på en blue-ray bare fordi de skal underholde et trofast publikum som ikke veit hva utvikling er.. På tide å fornye seg!

Jeg innrømmer jo at Senkveld var bra før. Og jeg har vært en trofast seer. Men bare fordi de kjører samme spor så er ikke løsningen at jeg må skifte kanal. Løsningen er å komme med nye innspill og underholde et breere publikum.

Det var en gang MOT I BRØSTET tok helt av. Hva om de hadde kjørt samme løp.. sånn som KARL OG CO 1, 2 og 3(!!?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en rimelig god følelse (sitat Harald) på at de dessverre får holde på som de vil i en god stund fremover.

Skulle jo tro de hadde penger i kassa når de reiser verden rundt. Kanskje heller bruke penger på bedre manusforfattere?

Anonym poster: 556bb96ec4bcb34c5f77d0ad09ef56ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er i hvert fall bedre enn klysa Skavlan!

Anonym poster: dce4ebf4692e95467ef302d070156452

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke liker programmet så kan du jo bare la være å se på?

Kjære vene. Selvsagt vet TS at hun ikke er tvungen til å se på Senkveld. Vær vennlig å kom med noe konstruktivt neste gang, slike kommentarer er lettere irriterende.

Anonym poster: 07f8df0ea2a17dfda604fea6f4e482da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er i hvert fall bedre enn klysa Skavlan!

Anonym poster: dce4ebf4692e95467ef302d070156452

Uenig. Liker Skavlan, jeg. Dessuten er det mer kvalitet over hans program, enn Senkveld.

Anonym poster: 07f8df0ea2a17dfda604fea6f4e482da

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker en av de morsomste sketsjene til senkveld, da de skulle være blinde og brukte blindehund og stokk for å komme seg nedover karl johan og til stortinget, fantastisk. Slik lager de ikke lenger.

Anonym poster: 624b5ee0722b8580b31f6135e6d31afa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde faktisk gledet meg til å endelig kunne se en episode igjen, for de har jo vært morsomme og rare konkurranser osv, men med kveldens "underholdning" så blir det veldig sikkert boikottet fra min side.

Anonym poster: 69d8aecb7bdbe126483e9be69d334c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker en av de morsomste sketsjene til senkveld, da de skulle være blinde og brukte blindehund og stokk for å komme seg nedover karl johan og til stortinget, fantastisk. Slik lager de ikke lenger.

Anonym poster: 624b5ee0722b8580b31f6135e6d31afa

Vel.. du kunne senest se det forrigegang. Da de tok på bind for øynene, og følte seg frem på menneskekropper. Litt annen versjon bare, men fortsatt mye av det samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel.. du kunne senest se det forrigegang. Da de tok på bind for øynene, og følte seg frem på menneskekropper. Litt annen versjon bare, men fortsatt mye av det samme ;)

Nei, jeg synes det var gørrkjedelig og teit da jeg så det på reklamen.

Anonym poster: 624b5ee0722b8580b31f6135e6d31afa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene. Selvsagt vet TS at hun ikke er tvungen til å se på Senkveld. Vær vennlig å kom med noe konstruktivt neste gang, slike kommentarer er lettere irriterende.

Anonym poster: 07f8df0ea2a17dfda604fea6f4e482da

Synes det var konstruktivt nok jeg, tror ikke dere får endret programmet til det bedre ved å skrive skit om det på KG.

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke liker programmet så kan du jo bare la være å se på?

Utrolig irriterende argument! Kan du ikke bare la være å kommentere hvis du ikke har noe bedre å si. Selvfølgelig vet TS om at fjernkontrollen eksisterer, men som du kan skjønne så går det ann å diskutere å bytte ut noe som har gått på reprise i over 10 år på Norges beste sendetid

Anonym poster: 556bb96ec4bcb34c5f77d0ad09ef56ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det var konstruktivt nok jeg, tror ikke dere får endret programmet til det bedre ved å skrive skit om det på KG.

Hvis det ikke blir startet en diskusjon, så skjer det ihvertfall ingenting. Finnes nok av sladrekjerringer som kan spre budskapet videre ;)

Anonym poster: 556bb96ec4bcb34c5f77d0ad09ef56ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Senkveld er blitt suppe på en spiker, og jeg har sluttet å se på. Synes Thomas og Harald har vokst fra "rollene" de har spilt. Nå har de blitt så voksne at det blir småflaut. Og alt for dårlige gjester.

Skavland er jo i en helt annen liga. Jeg er superimponert over at han ser ut til å få tak i omtrent akkurat de gjestene han vil i hele verden.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senkveld har jeg ikke sett på årevis.

Får fnatt bare av å se introen i pausene.

De to er noen store egoistiske selvdiggere som aldri har fenget meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de samme gjestene som går igjen hele tiden. Det er ikke fornyelse. De har reist nok rundt i Europa også. Det er ikke morsomt med duellen lenger.

Senkveld må endre konseptet TOTALT.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...