Gå til innhold

Dere som har tatt silikon under brystmuskel

Fremhevede innlegg

Gjest gjest197394
Skrevet

Hei :-) Jeg har nå bestemt meg for å ta silikon. Det blir under brystmuskel da jeg bokstavelig talt ikke har noe bryst "fett" i det hele tatt, og dette vil se mest naturlig ut.

Det jeg lurer på mest er hvilke smertestillende dere som har tatt fikk? Og hvordan vil dere beskrive smertene? Var de uutholdelige?

Har selv en venninne som har tatt under brystmuskel og hun hadde ikke vondt i det hele, så vet det kan være forskjellig men vil forebrede meg på det verste :icon_lol:

Og jeg har også hørt at de som ikke har trent brystmuskelen så mye får mindre vondt?

Håper det er noen som kan svare, og som sagt så vil jeg bare vite hvor vondt det var for dere som tok UNDER :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir veldig obs på hvor mye du faktisk bruker brystmusklene etterpå da de er veldig såre etterpå. Så lenge jeg satt stille så var det ikke vondt i det hele tatt. Jeg fikk vanlige smertestillende + 3-4 morfin tabletter å ta med meg.

tok bare 2 av morfin tablettene da jeg ikke hadde behov mer en første 2 dagene. Det er ikke noe å grue seg for. Jeg hadde lett gjort det igjen.

Anonym poster: cc8ada547cbb77fa37545d608515eb93

Skrevet

Jeg fikk lagt inn under muskel. Fikk paralgin forte, men gikk over på paracet etter to dager. Er vondt ja, men man holder ut.

Søk opp "Cee Cees hemmelige verden" i dagbokforumet, er flere hundre sider ang brystforstørrelse. Mye info.

Gjest gjest197394
Skrevet

Tusen takk for svar :) Ja jeg kommer nok til å ta uansett hvor mye smerte det hadde vært, men vil bare ha en viss aning om hvor vondt det er. Er det noen av dere som fikk problemer med å puste og lignende etter operasjonen?

Og hvordan vil dere beskrive smertene?

Jeg er veldig forsiktig med smertestillende så tror nok jeg kommer til å holde meg til paracet. Men får se nå da hvor vondt jeg får :sjokkert:

Skrevet

Tusen takk for svar :) Ja jeg kommer nok til å ta uansett hvor mye smerte det hadde vært, men vil bare ha en viss aning om hvor vondt det er. Er det noen av dere som fikk problemer med å puste og lignende etter operasjonen?

Og hvordan vil dere beskrive smertene?

Jeg er veldig forsiktig med smertestillende så tror nok jeg kommer til å holde meg til paracet. Men får se nå da hvor vondt jeg får :sjokkert:

Fikk ikke pusteproblemer, det tror jeg ikke er vanlig. Man blir veldig stiv og støl, husk de kutter jo i en muskel som er mye brukt. Det tar noen uker før man kan bruke armene som vanlig igjen. De første ukene skal man være forsiktig med å løfte tungt- kjenn etter hvor mye du tåler, kroppen sier ifra.

De fleste må sove sittende den første tida, og trenger hjelp til å komme seg opp av senga/sofaen.

paralgin forte som mange får, virker sløvende. Jeg sov mye de første dagene, og ble fort sliten.

Uansett så er det ikke smertene og de første dagene etter operasjonen du skal fokusere på, for det går fort over og plutselig lever du som normalt igjen.

Det er to måneder siden jeg lå under kniven, og jeg tenker lite over at jeg har silikoninnlegg i det daglige. Lever som normalt, men med et mye mer fornøyd blikk på meg selv i speilet ;)

Husk at du ikke har rett på sykemelding etter en kosmetisk operasjon, du må bruke av feriedagene dine eller ta ut ulønnet permisjon. Har du en stillesittende jobb/er student kan du være tilbake etter ei uke, ellers vil jeg si minst to uker.

Gjest gjest197394
Skrevet

Fikk ikke pusteproblemer, det tror jeg ikke er vanlig. Man blir veldig stiv og støl, husk de kutter jo i en muskel som er mye brukt. Det tar noen uker før man kan bruke armene som vanlig igjen. De første ukene skal man være forsiktig med å løfte tungt- kjenn etter hvor mye du tåler, kroppen sier ifra.

De fleste må sove sittende den første tida, og trenger hjelp til å komme seg opp av senga/sofaen.

paralgin forte som mange får, virker sløvende. Jeg sov mye de første dagene, og ble fort sliten.

Uansett så er det ikke smertene og de første dagene etter operasjonen du skal fokusere på, for det går fort over og plutselig lever du som normalt igjen.

Det er to måneder siden jeg lå under kniven, og jeg tenker lite over at jeg har silikoninnlegg i det daglige. Lever som normalt, men med et mye mer fornøyd blikk på meg selv i speilet ;)

Husk at du ikke har rett på sykemelding etter en kosmetisk operasjon, du må bruke av feriedagene dine eller ta ut ulønnet permisjon. Har du en stillesittende jobb/er student kan du være tilbake etter ei uke, ellers vil jeg si minst to uker.

Tusen takk for svar!Ja det er fint å høre andres opplevelser med dette og at det gikk bra med deg :) Egentlig er jo ikke smertene noe å bekymre seg for, tror de blir fort glemt når de er borte. Men likevel gruer man seg alltid litt og vil vite hvordan andre har hatt det uansett :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...