Gjest .. Skrevet 22. februar 2013 #1 Skrevet 22. februar 2013 Jeg er desperat! Jeg begynner å bli så frustrert at jeg ikke får sove og har lyst å stikke en kniv langt inni huden for å fjerne noen føflekker, men da får jeg arr.. Jeg har noen føflekker (som går utover) som jeg har hatt lyst å fjerne i flere år! Mamma gidder ikke ta meg på alvor eller å prøve å hjelpe meg, og hun sier det er 18årsgrense på å fjerne føflekker med laser. Jeg har hørt at det ikke er aldersgrense, så jeg er veldig forvirret. Akkurat nå irriterer de meg så mye at det er det eneste jeg tenker på og de har helt ødelagt all selvtillit nå. (Jeg har fått kommentarer på de). Hvor kan jeg fjerne føflekkene med laser? Jeg er 16 år. Må jeg først oppsøke lege, eller må jeg kontakte en klinikk? Vet du et sted det kan gjøres i bergens-området?
Gjest Merete Skrevet 22. februar 2013 #2 Skrevet 22. februar 2013 Hvorfor laser? Fastlegen din kan jo bare skjære dem vekk. Dette gjorde jeg da jeg var under 16 år.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #3 Skrevet 22. februar 2013 er 18-årsgrense på å fjerne føflekker når grunnen er kosmetisk ja. Hvor er det du har disse føflekkene? Jeg er selv jente og har føflekker overalt. Har sikkert mange hundre av dem, men ingen som har kommentert det annet enn at typen har tatt fingeren borti og "trykket" på dem etter sex bare fordi han kjeder seg. Jeg har flere i ansiktet også, men synes ikke godt i det hele tatt. Du overlever skal du se! Anonym poster: 7da8fe927783d1ab6e6107990bd6e627
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå