Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2013 #1 Skrevet 21. februar 2013 Jeg begynte å hoste i går, og har blitt verre til idag. Hoster HELE tiden, det kiler og klør i halsen og jeg holder på å bli GAL, .Er potte tett i nesen, men ingen feber. Kan det være kikhoste? Og er det farlig hos voksne folk?
dontjudgeme Skrevet 21. februar 2013 #2 Skrevet 21. februar 2013 Huff da! vet hvordan du har det.. stakkar deg du kan jo prøve å drikke varm melk med honning, det pleier å hjelpe litt hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2013 #3 Skrevet 22. februar 2013 Kjøp deg Fisherman's Friend og vær glad det sikkert ikke varer i to uker hos deg. Anonym poster: 62d92852619a73f46f3b0fd34196f2bb
Gjest Allergikeren Skrevet 22. februar 2013 #4 Skrevet 22. februar 2013 To uker er ingenting, prøv fem ÅR! Tett nese og hoste høres ut som forkjølelse eller noe. Jeg hadde prøvd Fisherman-drops, melk med honning, Noskapin(hostedempende, fås på apotek uten resept) etc noen dager, deretter tatt det med lege om det ikke gir seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå