Gå til innhold

Helt GRUSOM lukt av tisset mitt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff, den siste uken har tisset mitt luktet helt forjævlig! En slags kvalmende søtlig, men samtidig fiskeaktig stank. Slår meg som en vegg hver gang jeg reiser meg fra toalettsetet for å skylle ned.

Kjennes ikke helt ut som urinveisinfeksjon, det har jeg hatt noen ganger og da bruker jeg å kjenne meg dårligere på allmenntilstanden liksom. Tenkte også på bakteriell vaginose, men da kjenner man vel lukt fra selve vaginaen også? Jeg lukter helt som normalt (dvs. ingenting) fra vagina, det er kun selve tisset som stinker.

Jeg tenker litt på om jeg kan ha en kjønnssykdom.. har dessverre hatt ubeskyttet sex med noen fyrer de siste par mnd (ille, jeg vet!). Skal selvsagt komme meg til legen, bare lurer på om noen har en idé om hva dette kan skyldes? Klamydia, gir det stinkende tiss?

(jeg er kvinne forresten)

Anonym poster: 2fda7f246321fc77864b6385fbc376b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt det same selv og det var bakteriel vaginose, A.K.A skjedekatar... Dra til gynekolog. Jeg fikk tre vagitorier som jeg skulle stappe inn i løken før jeg la meg.

Lykke til, husker enda hvordan det stinka reker og råtten fisk, det var noe av det værste jeg noen gang hadde luktet,. Det var så ille at etter at typen og jeg hadde hatt sex (brukte kondom) måtte vi lufte på soverommet.

Anonym poster: 04a8fc2a14d5ea48f53ec7d8a4f811b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har sex med to menn etter hverandre (dag imellom) kan man få det guffe greiene da?

Anonym poster: 9f867720b698cfbf81dba4fab40d616a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være bakteriell vaginose hvis man bare har det i ujevne perioder? Har det i en ukes tid og går vel et par uker imellom uten at det lukter før det starter igjen.

Anonym poster: 04c8e498b5398b3e62ddc3a25ffe6929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være blærekatarr/betennelse, en litt annerledes form for uvi, men det kan også hende at urinen din har blitt påvirket av noe du har spist i det siste.

Registrer hva du spiser i løpet av periodene det stinker sånn når du tisser.

Ting som kan påvirke lukten på urin;

-asparges

-chili

-ananas

-penicillin og andre antibiotika

-andre typer medisiner

-melk

-grapefrukt

-tranebær

-enkelte typer ost

-honnikorn

og en hel del flere ting.

Evt gå til legen og ta en urinprøve, så finner du nok ut hva som er problemet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at det behøver å være en medisinsk årsak kan det være så enkelt som at kroppen din er noe dehydrert og trenger mer væske...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...