lillemeg90 Skrevet 21. februar 2013 #1 Skrevet 21. februar 2013 Reiser til Tallinn om noen uker og håper noen har tips til noen kosluge cafeer/resturanter, men pgså andre steder?
Gjest idakaroline Skrevet 21. februar 2013 #2 Skrevet 21. februar 2013 Jeg var i Tallinn i 2009. Var veldig koselig i gamlebyen! Var innom en restaurant der, men husker dessverre ikke hva den het. Jeg var der kun en dag så jeg fikk ikke sett så mye av byen, men gamlebyen anbefales ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2013 #3 Skrevet 21. februar 2013 http://www.peppersack.ee/ peppersekken anbefales på det varmeste, er nok den dyreste resturanten i gamlebyen, men billigere enn peppes her hjemme. Flott middelaldertema med peiser og tunge møbler. ofte levende musikk Anonym poster: 1cea858d499bd2b416ce89ec9711aafe 1
pusla Skrevet 21. februar 2013 #4 Skrevet 21. februar 2013 (endret) Baltasar på torget i gamlebyen anbefales det er hvitløk i nesten all maten, men viktigst er at maten er utrolig god, det er hyggelig atmosfære der og hyggelig personale. Ellers så er jo Old Hansa veldig populær og en morsom opplevelse, spennende mat og gjennomført konsept. Men en turistfelle og litt samlebånd. Peppersack er også bra Endret 21. februar 2013 av pusla 1
IdaC Skrevet 22. februar 2013 #5 Skrevet 22. februar 2013 Husker ikke hva stedene heter, var i Tallinn for litt over et år siden. Men når du er i gamlebyen, begynn å gå gjennom de trange gatene, og da kommer du til å finne mange koselige, romantiske steder. Gled deg, Tallinn er en koselig by
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå