Gjest gnækvåg Skrevet 22. februar 2013 #21 Skrevet 22. februar 2013 Verdande («det som er i ferd med å bli») er i den norrøne mytologien en av de tre nornene, skjebnegudinnene, som sitter ved Yggdrasils røtter og spinner menneskers og guders skjebnetråd. liker
Gjest Purple Haze Skrevet 22. februar 2013 #22 Skrevet 22. februar 2013 http://www.youtube.com/watch?v=djVIDpVsDAQ Låt av Jimi Hendrix, direkte oversatt - lilla tåke. 1
Adrianne Skrevet 22. februar 2013 #23 Skrevet 22. februar 2013 Hm... *google* Jentenavnet er en feminin form av Adrian, som er utledet av Hadrian, som kommer fra det romerske tilnavnet Hadrianus, som på latinsk betyr "fra Hadria", som er en by i Italia (som nå heter Adria) som gav navnet til Adriaterhavet. Fant også et sted det sto at det betydde "mørk, svart" Betydningen hadde i alle fall ikke noe med hvorfor jeg valgte brukernavnet. Den eneste grunnen til at navnet ble valgt, var at jeg hadde gått tom for alternativ. Var møkkalei av at alle alternativene jeg kom på, allerede var opptatte. TVn sto tilfeldigvis på, og der var det ei som het Adrianne. La det egentlig bare inn i frustrasjon, men siden det ble godkjent fant jeg ut at det var like greit å bruke det
Gjest Tulipana Skrevet 22. februar 2013 #24 Skrevet 22. februar 2013 Det er finsk og betyr skistav. 3
Gjest padawan Skrevet 22. februar 2013 #25 Skrevet 22. februar 2013 Kopierer inn betydningen av mitt nick. A Padawan, Padawan learner, Jedi Apprentice in Basic, or Jedi in Training, referred to a Force-sensitive adolescent who had begun one-on-one instruction with a Jedi Knight or Master outside of the Jedi academy. Having passed the Initiate Trials and ascended in rank from an Initiate, Padawans were given more responsibilities within the Jedi Order but were subject to the demands of their master.
-Jiinxs- Skrevet 25. februar 2013 #27 Skrevet 25. februar 2013 Favoritt filmen min er Leon og jeg liker navnet.
Gjest Guilty Skrevet 26. februar 2013 #28 Skrevet 26. februar 2013 Direkte oversatt betyr det jo skyldig, men grunnen til at jeg valgte det var rett og slett at jeg slet med å finne et brukernavn og så meg rundt i rommet, så fikk jeg øye på parfymen Gucci Guilty
Perelandra Skrevet 26. februar 2013 #29 Skrevet 26. februar 2013 Fra Wikipedia: "Perelandra (also titled Voyage to Venus in a later edition published by Pan Books) is the second book in the Space Trilogy of C. S. Lewis, set in the Field of Arbol. It was first published in 1943."
Silfen Skrevet 26. februar 2013 #30 Skrevet 26. februar 2013 hai2u (du skulle faen hatt bank) -_- Så det vil si at du har funnet på det, altså.
TheHairyToothfairy Skrevet 27. februar 2013 #33 Skrevet 27. februar 2013 Jack Preacher er blanding av to kallenavn. Jack er fra siste delen av et kallenavn jeg har hatt en stund, Preacher er strengt tatt min egen oppfatning av å være litt (for?) prekende og belærende. og selvfølgelig er det klingende mot en bokserie som er filmaktuell i disse dager. så enkel er jeg.
:-) Skrevet 27. februar 2013 #34 Skrevet 27. februar 2013 Det betyr at det alltid ser ut som jeg er glad :-)
JeanMan Skrevet 28. februar 2013 #35 Skrevet 28. februar 2013 Bokstaver fra fornavn og mitt etternavn.
Gjest gnækvåg Skrevet 28. februar 2013 #36 Skrevet 28. februar 2013 Så det vil si at du har funnet på det, altså. Kanskje du burde lese om Vanene før du åpner kjeften?
Gjest uAnonymbruker Skrevet 28. februar 2013 #37 Skrevet 28. februar 2013 Mitt betyr at jeg er en uanonym bruker. Jeg skjønner om brukernavnet mitt har vært litt vanskelig å tyde, men der er ihvertfall forklaringen. (pluss at det hender irl at jeg får høre "leste det du skrev på KG om...." ) Ikke spes anonym med andre ord
Gjest Eiss Skrevet 24. april 2015 #38 Skrevet 24. april 2015 Kryss for E. For den som skjønner sånt, da... 2
Gjest hells bells Skrevet 24. april 2015 #39 Skrevet 24. april 2015 Det er en av favorittsangene mine. (AC/DC)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå