Gå til innhold

Har du hatt en skeiv opplevelse?

42 stemmer

1. 1. Har du hatt sex med en av samme kjønn?

• Ja (er kvinne)
      21
    • Ja (er mann)
      4
    • Nei (er kvinne)
      11
    • Nei (er mann)
      6

Fremhevede innlegg

Skrevet

Overskriften sier vel egentlig alt. Ut fra det jeg har hørt fra venner og bekjente er det innmari mange som egentlig er streite som har hatt sex med en av samme kjønn en og annen gang, og jeg lurer litt på hvor vanlig det egentlig er.

Skriv gjerne litt om hvordan det skjedde og om du ville gjentatt det hvis du svarer ja ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva som menes med "opplevelse". Har ikke faktisk gjort noe seksuelt med en annen jente (regner med at det å kline med andre jenter er så vanlig nå at det ikke teller), men jeg ble forelsket i en jente i tenåra. Dette var jo sykt merkelig for meg. Har siden aldri opplevd det samme igjen, så regner meg ikke som bifil. Har også funnet ut at mange opplever det samme i tenåra. :)

Skrevet

Har opplevd slike ting, men det har vel en sammenheng med at jeg er bisesuell vil jeg mene :)

Skrevet

Jeg er vel det som kalles bi light eller noe. Kan ikke bli forelska i ei jente da.

Skrevet

Overskriften sier vel egentlig alt. Ut fra det jeg har hørt fra venner og bekjente er det innmari mange som egentlig er streite som har hatt sex med en av samme kjønn en og annen gang, og jeg lurer litt på hvor vanlig det egentlig er.

Skriv gjerne litt om hvordan det skjedde og om du ville gjentatt det hvis du svarer ja ;)

...Hva svarer man hvis man ikke er streit a?... :klo:

Skrevet

Jeg er vel det som kalles bi light eller noe. Kan ikke bli forelska i ei jente da.

Biseksuell da?

Skrevet

Syns bisexuell høres litt mer lesbeaktig ut enn det jeg er :) Er egentlig ikke sånn at jeg går rundt og tenker på jenter, det bare skjer hvis det skjer liksom.

Skrevet

Syns bisexuell høres litt mer lesbeaktig ut enn det jeg er :) Er egentlig ikke sånn at jeg går rundt og tenker på jenter, det bare skjer hvis det skjer liksom.

Sånn som jeg har skjønt det:

Biseksuell: Tenner på begge kjønn

Bifil: Både tenner og forelsker seg i begge kjønn

Skrevet

Vet ikke helt hva som menes med "opplevelse".

Tenkte vel først og fremst seksuelt, gitt.

Har opplevd slike ting, men det har vel en sammenheng med at jeg er bisesuell vil jeg mene :)

Ditto ;)

...Hva svarer man hvis man ikke er streit a?... :klo:

Da er ikke du en av de jeg er nysgjerrig på om har hatt skeive opplevelser :P men du må gjerne svare ja likevel.

Sånn som jeg har skjønt det:

Biseksuell: Tenner på begge kjønn

Bifil: Både tenner og forelsker seg i begge kjønn

De to ordene betyr akkurat det samme: Tenner på og forelsker seg i begge kjønn. Vanlig misforståelse. Det man derimot kan si er at man er heterofleksibel, eller at man er bi uten å forelske seg i begge kjønn ;)

Skrevet

Er jente. Har skjedd på fylla et par ganger. Kunne gjerne gjort det igjen:) Helst som edru, men det er litt vanskelig. Har ei venninne jeg vet godt at jeg egentlig bare kan spørre, men jeg tenner liksom ikke på henne. Jeg er litt kresen med disse jentene. Ellers er jeg hetero.

Men kan vel også kalle meg biseksuell, uten at jeg har tenkt så mye over det der, hva jeg skal kategorisere meg som og sånt..

Skrevet

Det har skjedd i fylla, det skjer definitivt ikke igjen. Tilhører en av de kleineste historiene. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...